a suli

26 2 2
                                    

Reggel 7:00 kor keltem mint mondtam az elején,nem lakunk messze a sulitól.
Aidan írt hogy 7:30 kor el indulhatunk együtt,így hát hamarabb kell készülődnöm.Reggeli rutinomat ismeritek és ma nem vagyok csöves!
Tehát 7:20 ra végeztem meg reggeliztem és már indultam is ki,pont aidan is jött ki szóval indulhattunk is.
Útközben írt ellie hogy nem jön suliba,na de jó...Dehát akkor ki kell bírnom nélküle.
Aidannal sokat dumáltam meséltem neki ellieről és a suli szabályokról,mikor oda értünk nagyon sokan meg lestek minket mi szerint,letti fiúval jönbe..na igen én leszek a téma ma úgy érzem.
Aidant ez egyálatán nem zavarta sem az hogy sokan néznek sem az hogy a lányok össze súgtak ahogy el mentünk melletük.Tetszett ez benne,nem érdekli más mit gondol s hogy kisebb vagyok nála nem zavarja. Gondolom nem egy perverz őrült aki csak arra megy. Azt hiszem ő inkább az a legyünk barátok típus.
Hogy hogy telt a suli időm ma?
Minden szünetben aidannal gangeltünk a folyosón az órákat egyedül töltöttem de el mentek. mégha hétfő is van ez most nem olyan hétfő hogy mindjárt el temetem magam.
Talán mert 3 hét aztán nincs suli...vagy mert nem jött az idegesítő pick me lány.
Ezt még nem tudom el dönteni.
Délben jött az én időm indulás haza.
Suli kapunál észleltem hogy aidan már haverokra talált és amire nem számítottam hogy a suli rossz fiújával.
De amire végképp nem számítottam hogy ahogy meg látott egyből oda szólt.
-mehetünk?-kérdezte azzal a kérdéssel ami oly nyugtató de még is szexy??miről beszélek én most??jesszus lisa verd ki a fejedből.
-igen mehetünk.-mondtam mosolyogva és láttam hogy justin a (rossz fiú) engem néz.
-akkor holnap haver.-mondta justin aidannak majd le pacsiztak.
-ja tesom.-mondta hozzá aidan majd el indultunk. Nem hagyhattam szó nélkül.
-justin???miért?-kérdeztem meg végre.
-Lisa tudod az hogy lányokkal le kezelő az nem azt jelenti hogy fiúkkal is.-mondta nekem olyan bolondsággal mintha nem tudnám milyen srác justin.
-jó nem szólok bele. Akkor ma játszunk?-kérdeztem meg tőle.
-hát persze.-mondta nekem.
Így hát mindegyikünk haza ment este át mentem hozzá lauren és rob dolgoztak így csak mi voltunk náluk.
Játszottunk hosszú ideig. Majd random nagyon hosszú és durva beszélgetésekbe keztünk bele.
-szóval amiért utálom a bátyád azaz hogy hannah az én barátnőm volt...nagyon rég óta...több mint 4 évet vele voltam dante meg a legjobb barátom volt 14 éves korom óta szóval,mindkettő fontos volt számomra. Innen meg gondolom le vágtad mi történt.-mondts nekem aidan a kanapén feküdve.
-Na hát végre meg tudtam mit titkol dante meg hannah. Utálom a csajt aidan ez a lány rikácsol egész nap. De ezt nem néztem volna ki danteból ez nagyon szemétség tőle. És a rikácsolótól is.-mondtam neki el a véleményem róluk.
-Legalább egyet értünk abban hogy utáljuk.-nyujtotta kezet ezzel pacsiztunk.
Ez után ettünk majd úgy jött a választék hogy ott is maradok.
Írtunk anyuéknak akik nehezen de bele egyeztek.
Le fekvéskor még verekedtünk egy sort majd valami spongyabob részt be kapcsolt aidan amin el is aludtunk.
Aztán jött a reggel...
Hogy hogy ébredt meg aidan?
A hajam nagy fele a szájában, szét terültem.
Ami rosszabb volt hogy arra keltem aidan le esik az ágyról.
-baszki.-mondta aidan.
-aidan aludni akarok.-mondtam majd magamra húztam a takarót.
-van 20 percünk be érni.-mondta ezzel fel ugrasztva majd neki álltam öltözni.
-kint tali.- mondtam és már futottam is át ruhát cserélni és sminket fel rakni. Utólag vissza gondolva aidan le esett az ágyról. Olyan jót nevettem.
Ki érve aidan már engem várt együtt el is indultunk.
Igazából így telt a hetünk néha át mentem aztán suli.Legjobb barátok lettünk ellie is megszerette aidant,reggelente mindig jókat nevetünk együtt. De aztán pár hét múlva aidan kapott egy levelet,miszerint kezdenek forgatni és egy hét múlva el kell indulnia.
Senki nem fogatta ezt jól azt hiszem főleg én. A szívemhez nőt aidan...nem szeretném ha el menne de ez nem nyávogás kérdése. Utolsó hete gyorsan el röpült velem töltötte. 

életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora