vacsi és új szomszéd?

39 3 2
                                    

Tehát dante elment hannahért,közben anya már megcsinálta a finom vacsit,láthatóan tényleg várja a lányt.
Apuról ez már nem annyira mondható,nem nagyon érdekli ezaz egész.
Kábé 20 perc után,ami azt jelenti 18:20ra meg érkeztek.
Anya és apa aranyosan köszöntötte őt.
Persze én is aztán le ültünk,körbe az asztalhoz.
Szép lány mit ne mondjak?!!
Nagyon el telt az idő,sokat nevettek és beszélgettek anyuékkal.
Tudom azt mondtam ki derítem mi lehet ennek a fura szerelemnek a kezdete..de szúros szemmel nézett rám hannah,ebből le vágtam hogy nem,mi nem leszünk jóba.
Nagyrészt csöndben ettem majd mikor végeztünk segítettem anyámnak mosogatni.
-szimpatikus hannah!-mondta nekem anya.
-Nem vagyok oda érte,megtartom a távolságot.
-hát ahogy gondolod,de azért remélem jóba lesztek. Amúgy hallotad hogy holnap után új szomszédunk lesz?-mondta anya témát váltva.
-új szomszéd?-kérdeztem hisz egyáltalán nem tudtam semmit erről.
-igen,a melletünk lévő üres házba költöznek! Majd megyünk köszönteni.-Mondta anyu,mivel ő az a nő aki szeret új ismerősöket/barátokat szerezni. Nagyon sokat nem is beszéltünk már,mindenki ment a szobájába. Szó szerint nem tudtam mi történt, esetleg a pofám nem tetszik neki,úgy érzem ketté szedem azt a nő személyt!! A kíváncsiság még mindig bennem van,de én ebbe nem szólok bele! Viszont amúgy a melletünk lévő nagy ház évek óta üresen áll,kiváncsi vagyok ki vette meg! Najó azért ne  nézzetek engem ilyen bolondnak aki mindenre kiváncsi....de egyértelműen az vagyok nem tehetek róla megöl a kíváncsiság minden iránt.
Ezeket félre téve nekem is pihennem kell,holnap péntek utolsó nap a suliban és utolsó a fagyizóban.
Hamar le zuhanyoztam és ágynak estem,gondoltam biztos hamar el alszom.
Hát persze hogy nem ment...be kapcsoltam valami filmet amin végre sikerült be aludnom.
De aztán olyanra ugrottam meg,amire az emberek szívrohamot kapnak leginkább,valaki sikított.
Azonnal ki is lestem ajtóm mögül hogy még is kiaz?és miért sikít?
Na ki más lett volna?
Hannah rikácsol.
Dante hallhatóan csikizi vagy valami.
Esküszöm utálom ezt a lányt,aludni sem lehet tőle pedig épp hogy tudok aludni ígyis!
Ideggel,de vissza tértem a szobámba,vissza feküdtem és pár fordulgatás után végre újra aludhattam.

életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/Where stories live. Discover now