Az ébresztőm csipogására keltem,ami valljukbe utálatos.Próbáltam ki nyomni,úgy hogy nem nézek oda.
Persze hogy nem sikerűlt! Arcal találtam magam a padlón.
-Oh hogy az a...-mondtam idegesen majd nehezen,de fel álltam és neki álltam reggeli rutinomnak,ami smink,fog s arc mosás és a legnehezebb a ruha. Soha nem tudom hogy mit huzzak fel! Ki lestem ablakomon,amin egyenes rá látok az üres szomszéd házra. Ki nézve napsütéses napunk lesz. Ami azt jelenti,délután ki nyitjuk a fagyizót.Május van és jönnek a melegek,én pedig,suli után fagyit árulok. Közben szép lassan találtam valami el viselhető ruhadarabokat.
Ahogy észre vettem az időm egyre kevesebb lett,Dante mivel magántanuló,alszik.
Még akinek jól megy.
Tehát sietve le mentem,anyu várt engem reggelivel amit,nem fogadtam el. Gondoltam úgy is megyek boltba majd veszek reggelit.
Útközben barátnőm Ellie be csatlakozott. Ell az a lány aki kis korom óta velem van. Jóban,rosszban mint a házastársak.
De ne térjünk el ennyire!
Szóval hát,útközben meg vettük reggelinket majd a suliban tanultunk.
Amiről nem is tudok sokat mondani, mivel elég unalmas a tanulás.
Órák után ellie elkísért a fagyizóig,de neki mennie is kellet.
Így hát 13 órától 15-ig fagyit árultam.
Telefonomra néztem, az én munka időm le is járt szedtem is össze táskám,majd el köszönve főnökömtől jacktől haza indultam.
Épp hogy csak be értem a kapun,anyukám már nagyban a kis kertjét locsolgatta,apa meg a teraszon ülve olvasta könyvét.
-Szia kicsim!Milyen volt a napod?-kérdezte anyám ahogy oda értem hozzájuk.
-Sziasztok. Jó volt, igazábol ma sokan jöttek a fagyizóba!-mondtam majd apám hozzá is szólt ehhez.
-Szóval megy akkor az üzlet! Ennek örülünk.
Ezt az egész beszélgetést dante félbe szakította.
-Anya,apa! Akkor ahogy megbeszéltük ma be mutatom a barátnőmet,jön át vacsira!!
-Igen dante már itt az ideje,alig várom hogy megismerjem!-mondta anya neki boldogan.
Közben én a szobámba mentem,gondolkodtam mióta van neki barátnője??kíváncsi vagyok kiaz!
Ezeket a gondolatokat el hesegetve,át öltöztem majd pihenve az ágyban telefonoztam egy ideig, de hamar meg untam így gondoltam olvasok!
Az időre néztem ami 17:40 mutatott,le rakva könyvem arra gondoltam át megyek dantehoz és kifaggatom a barátnőjéről!!
-Mizu hugi?-szólalt meg egyből ahogy meg látott az ajtóban.
-jöttem kérdezősködni,a barátnődről.-mondtam és le ültem az ágyra.
-Na mit szeretnél tudni róla?
-hogy hívják és mesélj hogy találkoztatok.-zúdítottam rá az összes kérdésem.
-Hannah a neve,és még a forgatáson találkoztunk de ez..hosszú történet.-mondta nekem kicsit furán,amitől nagyon kíváncsi lettem.
-én rá érek.
-én meg nem hugi mennem kell hannahért késöbb dumálunk még.-mondta és sietett is ki a szobából.
Énis át mentem a saját szobámba.
De nagyon kíváncsivátett most dante,látásra ingerült lett mikor szóba jött ezaz egész...de mindegy ha nem ő akkor hannahtól tudom meg a dolgot!
KAMU SEDANG MEMBACA
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomansaNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.