Ami történt ez után, az az volt hogy fel öltöztem és vettem a fáradtságot le mentem enni. Iszonyat éhes lettem!
Majd meg fogtam magam és ki léptem az ajtón. Nem tudom...éreztétek már azt mikor rátok süt a nap közben az a frissen vágott fű szag/illat ezt ti tudjátok szeretitek-e,én imádom,szóval igen ez így meg csapott! Éreztem hogy itt a nyár benne vagyunk és el kezdődött. Ez annyira jó érzés..
Vissza száltam a gondolataimból a földre,hogy ki vágta a füvet? Apa és az új szomszéd.
-Szia kicsim,gyere be mutatom az új szomszédainkat!-mondta apa,és a szomszéd bácsival együtt be fejezték a fűvágást.
-Rob ő a lányom,lisa.-mondta apa igazán boldogan.
-Szia kicsi!képzeld nekem van egy fiam majd nem veled egy korú.-mondta nekem igazán aranyosan,mint meg tudtam Rob.
-oh hát az jó!-sokkal többet nemis tudtam mondani igazábol még nekem reggel volt.
-vacsira jöttök át hozzánk!-mondta rob.
-Rendbeeen.-mondtam majd nyitódott a házuk ajtaja és egy nő jött ki rajta.
Sokat beszélgettünk még ott kint meg ismertem laurent,jó barátnők lettünk,be is hívott.
Bent igazán otthonossátették a házat,amúgy sem volt belül régen csúnya soha nem laktak a házban 4 hónapnál tovább emberek. Lehet minket nem bírtak.
Tehát bent le ültünk és a konyhában beszélgettünk tovább. Minden féle dologról,mikor is egy fiú jött le.
-Meg csináltam a szobám. Van kávé?-kérdezte a srác anyjára nézve.
-van kávé és vendégünk is!
-Jaj bocsi,igazán fáradt vagyok. Szia amúgy,kérsz kávét?-mondta nekem a srác aki ilyen kis furi.
-Szia.Nem kávézom de azért köszi.-mondtam neki,gondoltam hogy fáradt,nem tudom mikor érkeztek megde igen gyorsan be rendezték a házat.
Így hát még a fiú kávézott s le ült közénk hallgatta mit beszélgetünk.
-Na és lisa milyen itt a suli?-kérdezte lauren.
-huhh hát nehéz, viszont mindenki elég rendes..-mondtam azt kivéve hogy a csupa rózsaszín lányok és a suli rossz fiúja nem lenne benne.
-Gondoltam itt újra kezdhetnéd Aidan.-mondta lauren aidannak aki igen csak meg örült ennek.
-azt mondod,lenne lehetőségem ide be iratkozni?-kérdezte boldogan a fiú.
-szerintem lenne,nincs akadálya ennek.Még ma fel hívom az iskolát,lisa anyukád nem tudja a telefon számát?
-de, szerintem meg van neki.-mondtam majd a nő nem is várt sokat indult át hozzánk,minket kettesben hagyva.
-Szóval akkor jó suli...és amúgy hogy hívnak?-kérdezte aidan.
-Igen,jó csak tudod tipik kurvás lányok és a suli rossz fiúja vágod ez minden suliba van,lisa vagyok.-mondtam neki.
-hát nem nagyon tudom...magántanuló vagyok,de amúgy szép neved van lisa!-mondta aidan kedves hangon és rl gondolkodtam...igazábol tök szar lehet magántanulónak lenni már csak tudom danteról,kevés barátok de olyan híres mint a szar az is lányok terén.
-oh köszi...szóval most először leszel rendes suliba?-kérdeztem tőle.
-utoljára elsőben jártam suliba...azóta nem,de amúgy szeretsz játszani?-kérdezte aidan.
-szeretek.-Ezzel aidan már húzott is a nappaliba ahol be kapcsolta ps játékát,kezembe nyomta a controllert le ültünk és egy csomót játszottunk,sokat nevettünk igazából tényleg jó volt. Majd mikor meg untam amire szóltam is neki hogy ebből elég többet dumáltunk. Meg tudtam hogy 19 éves úgyszint el mondtam hogy én 4 évvel fiatalabb vagyok. Ellenére nem volt,éreztem hogy barátok lettünk amit ki is fejeztünk szóban. Aidan be követett instagrammon ahol láttam a kék pipát.
-szóval aidan híres!-mondtam melletem ülő fiúnak aki egyböl rám nézett.
-igen,az esernyő akadémiában szereplek meg igazából youtoube videókat is csinálok,de a forgatástól lettem híresebb.-mesélte nekem el ezt mind amiből le vettem hogy danteval szerepel egy sorozatban ami igen fura.
-Dehát a bátyám is abban szerepel!-mondtam neki furán.
-Ki a bátyád?-kérdezte igen kíváncsian.
-Dante Albidone a bátyám.
ESTÁS LEYENDO
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomanceNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.