Be érve láttam hogy nem ez nem aidan.
Még csak nem is laurenék.
Azt hiszem ezek lesznek hannah szülei,és ami furább hogy hannah sírva ül a kanapén.
-mi történt?-kérdeztem meg hisz kibaszott fura volt ez most nekem.
-hannah terhes. Ezért akartak el költözni. Ezért nem ment dante forgatni és abortuszt sem lehet csinálni hisz már 2 és fél hónapos.-mondta anya. Mire nem is tudtam meg szólalni ez annyira jesszus.....
El sem hiszem elöszőr meg bolondítja dantet majd még gyerek is lesz tőle. Egészen híhetetlen ez az ügy.Kicsit előrébb megyünk.
Újra itt 3 hét után. Hogy mi történt azóta??? A szülőknek el kellet fogadni hogy terhes hannah és amúgy sem kis gyerekek már benne vannak a felnőtt korba. De el költözni nem engedték őket. Aidannal ugyan úgy sokat beszélünk anya kérte hogy ne meséljek a terhességről és amúgy sem lenne jó mondani neki hisz az exe.
Velem teljesen minden rendben azt hiszem..mostanában egyedül vagyok mióta ellie rá talált élete szerelmére már nem sokat beszélünk. Suliba sem együtt megyünk hisz ő cameronnal megy suliba.
Holnap jön aidan. Tényleg ezt vártam már nagyon rég óta mindennél jobban hiányzik.
Azt hiszem ebben a 3 hétben többet sírtam minden miatt mint bármikor.
De hát ezzel most nagyon nem is foglalkozhatok éppen a fagyizóban árulom a fagyikat.
Ahogy oda adtam egy kis fiúnak a csokis fagyiját a telefonom pittyegni kezdett. Na ki lehetett az?? Egyértelműen aidan.
~aidbaba❤️~ éppen ír.
~Szia lisa..úgy alakult hogy nem tudok haza menni erre a hétre sajnálom tényleg.~
Írta ezt le nekem amitől úgy el ment a kedvem hogy...azt hiszem el kezdtem könnyeimet ki engedni. Nem válaszoltam az üzenetre. Ellie mint említettem már velem dolgozik takarít észre is vette hogy sírok.
-hé minden oké?-kérdezte a lány vállam simogatva.
-igen..-mondtam.
-menj töröld meg a szemed elfojt a sminked majd én adom a fagyit addig.-mondta nekem amire hátra is mentem a tükörhöz.
De abban a pillanatban kiabált ellie hogy segitsek neki mert le ejtette a fagyit.
Mentem is senkire nem akartam rá nézni ne lássák hogy éppen sírtam,le néztem a földre.
-bocsánat mindjárt adok egy újat.-mondtam a vevőnek közben töröltem le a pultról a fagyit.
-semmiii várook én.-mondta az igazán ismerős hang amire fel pillantottam és az a személy állt most ott az aki az előbb még nem tudott el jönni hozzám és meg síratott.
-Aidan....-mondtam el sem hittem hogy tényleg ő az.
-miaz már meg sem ölelsz?-kérdezte de abban a pillanatban ugrottam ölébe és szorosan magamhoz húztam.
-hiányoztál.-súgta fülembe mire nem is tudtam mást reagálni minthogy a hideg ment át a testemen.
-tudod te mennyit vártam rád???-kérdeztem mintha nem is tudná aidan mióta ment el.
Néztem szemébe miközben ölében voltam s ő nézett fel a szemembe. Csak centik választották ajkunkat...de azok még sem értek egymáshoz.
Helyette aidan le tett majd mondta.
-itt maradok és meg várom még vége a munkaidődnek.
-már csak 30 perc.-mondtam mire aidan le ült s várt engem. Közben vittem ki neki fagyit aminek jobban örült mint egy kis gyerek.
Ellie mosolyogva nézett rám.
-köszi amúgy ell.-mondta aidan ellienek.
-semmiség.-mondta neki ellie
Ezzel el köszöntünk és sétáltunk haza fele.
-Tudod...közben történtek dolgok.-mondta aidan már rosszul kezdve.
-hogy érted?-kérdeztem gyanakvóan.
-hannah és én...mondta hogy dante már nem a palija aztán mi újra együtt.-mondta aidan majd arcomra nézett várva mit mondok erre.
-M m i...aidan...-akadozva beszéltem hozzá hisz ezt az agyam fel sem fogta egyáltalán. Hannah terhes. Együtt van danteval. Mégis mi a fene van itt. És azt hittem aidan....
-miaz lisa?-kérdezte aidan.
-ez nem lehet igaz.-sírtam el magam mire aidan nem tudta mit tegyen.
-Csak nem szerelmes vagy belém?-kérdezte meg aidan mosolyogva. Fura volt ez a kérdés...azt hiszem volt bennem féltékenység és csalódottság. Most hogy így ki ejtette azt hiszem most jöttem rá érzek valamit iránta. Erre a kérdésére nem adtam választ. Hülye módon csak sírtam elötte.
Aidan nem szólalt meg ez után,magához húzott majd be vezetett hozzánk.
ESTÁS LEYENDO
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomanceNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.