itt hagysz...

26 3 2
                                    

Péntek reggel van vagy is hajnal hogy jobban mondjam. Itt az idő aidan el megy. 6 hónap nélküle, nem azért mondom ezt mert megszállotja vagyok. Ha nem mert boldoggátett mert meg védett a suliban,s ha rossz napjaim voltak ő jött és meg vígasztalt. Legjobb barátomnak mondhatom mindenről beszéltünk már tudjuk egymás titkait mi szerint aidan fél a pókoktól amit tartsatok titokban tényleg! De komolyan nem akarom hogy el menjen de ez nem akarás kérdése.
Kocsiba ülve aidan hátra ült mellém,rá dőltem vállára majd kezét át tette. Így utaztunk a reptérig.
Ott még volt bő 15 perce abban a 15 percben legtöbbet velem foglalkozott laurentől és robtól már otthon teljesen el búcsúzott. Játszottunk még egy utolsót telefonon.
Majd vett magának vízet.
S cuccait meg fogva rám nézett majd onnan tudtam itt az ideje.
Át karoltam...át karoltam olyan szorosan mint még soha senkit karolásomban érezhető volt mennyire nem szeretném hogy el menjen.
-Minden este fel hívlak,írj bármi baj van. És nem sokára vissza jövök.-mondta nekem aidan amire nem is nagyon tudtam mit mondani azt hiszem éppen a sírás keringetett..fél év az fél év!
-rendben.-nyögtem ki végre de láttam aidan tudja mi történne ha tovább folytatná ezt a beszélgetést, ezért nyomott egy puszit az arcomra s homlokomra. Meg beszéltük hogy el köszönni nem fogunk mivel az olyan mintha örökre mondanánk.
Tehát el indult néztem ahogy lassan le fordul cuccaival s már nem láttuk őt.
Kocsiban ülve lauren és rob azon beszélgettek milyen nagy fiúk lett.
De én csak azon törtem a fejem hogy aidan el ment,6 teljes hónap.
Kocsiba szálva csak néztem ki az ablakon,laurennek és robnak ez olyan meg szokottnak tűnt.
Látszott rajtuk hogy nem jó nekik,de már nem úgy rossz nekik mint nekem elsőnek. Persze biztosan gonodolom már bele szoktak. 14 éves kora óta csinálja ezt,biztosan meg szokták.
Arra eszméltem hogy a kocsi meg ált.
-itt vagyunk szívem. Menj pihenj le fáradtnak tűnsz.-mondta nekem rob és lauren is rá erősített erre.
-oké...-mondtam majd el köszönve kiszáltam és mentem is a házba. Aludni sem nem tudtam sem nem akartam.
Teljesen rossz kedvem volt.
Telefonom pittyegni kezdett.
Rá nézve láttam a becenevet ami teljesen meg mosolyogtatott.
~Aidbaba❤️~Éppen ír..
Hogy mi ez a becenév?
El mesélte mi történt hannah és közte és hogy mennyire utálta nyálas beceneveit. Tehát nem szekálás képp csak mert meg tetszett ezt adtam neki.
~szia lisaa. Remélem nem éppen sírsz és hisztizel.-írta nekem aidan mintha teljesen oda lennék érte.
~szia aidaan képzeld már a földön fekve sírok.-írtam neki aztán fel mentem a szobámba.
~aludj egyet. Helyettem is❤️.-írta nekem amire azt hiszem el fogott valami borzasztó fura érzés.
~rendben. Kicsit fáradt is vagyok szóval jóéjt aidan vigyázz magadra❤️.-írtam neki meg.
~jóéjt és te is vigyázz magadra. Szeretlek❤️.-írta meg nekem azt az egy mondatot. És abból ami nekem számított az a szeretlek. Teljesen végig futott a borzasztó érzés a testemen.
Nem éreztem még ilyet azt hiszem.
~énis szeretlek aidan❤️.-írtam vissza majd le rakva telefont le feküdtem és el aludtam azt hiszem nagyon boldogan.

életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin