A vacsora és az esti beszélgetés

37 4 3
                                    

Mikor aidan meghallotta dante nevét láttam hogy ennek nagyon nem örül.
-Dante...nem vagyunk jóban.-mondta és láttam hogy nem akarja ezt most meg beszélni.Nem is kérdeztem inkább semmit. Rob és apa jöttek is be azzal hogy itt az ideje át öltözni és vacsizni mivel nekem nem kellet át öltöznöm,aidan végig vezetett a házban gyönyörű és modern.
-amúgy cigizel vagy valami?-kérdezte tőlem.
-Nem cigizem,semmi értelme.-mondtam s gondoltam is 15 évesen cigi?alapból undorító dolog szerintem.
-Egyetértek,viszont ha velem barátkozól a kávét muszáj meg kostolnod.-mondta mosolyogva.
-Talán egyszer meg kostolom de akkor neked meg imádnod kell a csokit és a chipset!!-egyeztem bele és adtam fel neki a teljesen imádott két édességem.
-Rendben meg egyeztünk.-mondta nekem egyetértően és már jöttek is át a többiek asztalhoz ülve láttam dante arcán a félelmet,meg lepődést és az undort. Innen tudtam hogy itt valami nagy dolog történt köztük. A vacsora leginkább a szülők tatották fent beszélgettek nevettek és nagyon jóba lettek. E közben mi hárman csak ettünk addig amíg aidan hozzám nem szólt.
-Esetleg holnap suli után át jöhetnél játszani.
Épp akartam bele egyezni mikor dante közbe szólt.
-szálj le a hugomról aidan.-ezt oly haraggal mondta hogy nyeltem egy nagyot..
-Dante ne szólj bele!!! Felőlem játszhatunk aidan.-mondtam de talán féltem is kicsit.
-Tudod bármi történt köztünk én nem a karma vagyok én nem vissza adom.-mondta neki aidan olyan le szarom hangon.
-Hát tudod nem érdekel mi történt gallagher.-Ezt már olyan ideggel és vissza fogással mondta hogy ott akartam hagyni őket.
-anya nem vagyok éhes.-mondtam ezzel engedéjt kértem hogy el mehessek.
-Rendben szívem akkor beszélgess a fiúkkal.-mondta anya ezzek nem el engedve.
Dante be fejezte ahogy látta hogy rosszul érzem magam a társaságukban ahogy aidan is vette a lapot hogy ez nekem túl haragos így hát fel hozott egy más témát.
-szóval 8.-os vagy még. Tudod már minek mész?-kérdezte tőlem ezzel a sulis témaváltással.
-Szakácsnak megyek.-mondtam majd aidan mosolygot.
-akkor majd jöhetsz főzni!!-mondta majd enni kezdett tovább.
-bírná a gyomrod mi?-nevettük el magunkat.
-igen bírná!!-mondta nevetve.
A vacsora innentől már jobb volt egy fokkal és jól el is telt. Az ajtóban még aidan fel említette a szülőknek hogy délután suli után át jönnék játszani amit mindenki meg is engedett sőt lauren nagyon is örült nekem. El köszönve mindenkitől haza mentünk sokat nem is sétaltunk hisz egymás mellet lakunk. Szobámba be érve éreztem hogy milyen rég voltam bent de tényleg délután már régen volt,esti rutinom el kezdtem majd 22 óra fele már ágyban voltam. Aludni nem tudtam és akaratom ellenére ablakomon néztem ki az ágyamból ahonnan láttam aidan még fent van.
Gondoltam rá írok miért nem alszik hisz holnaptól neki is sulivan.
De aztán láttam le kapcsolta a villanyt így hát nem írtam rá. Nehezen de én is el tudtam aludni,igen nehéz alvó vagyok mostanában.

életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/Where stories live. Discover now