Reggel...

38 4 2
                                    

Nem srácok,ma nem keltem ébresztőre.
Hogy miért?Volt olyan kedves az ébresztőm hogy ma nem kelt fel időben. 10 perce suliba kéne lennem,mégha anyám vagy apám keltet volna fel hogy "hékás bazd+ sulivan" persze amikor tényleg nem akarok menni,egyből jönnek hogy sulivan.
Tehát villám gyorsan és csövesen fel öltöztem,majd futottam le.
Ami várt az undorítóbb volt a kelleténél,hannah és dante nyalták egymást. Nagyon nem érdekelt volna hisz sokkal nagyobb gondban voltam mint egy undorító csók,de aztán hannah megszólalt.
-hova sietsz ennyire?-kérdezte azon a csinibaba cuki kislány hangjával.
-el késtem.-mondtam igazábol túl sokat mondóan, és mentem is volna ki de dante szólt hogy el visznek suliba úgy is indultak valamerre. Természetesen nem mondtam nemet most jól jön hogy tud vezetni.
Oda érve be is mentem igazából már nem sietve,ha már kések az a pár perc.
Tudom hogy így is úgy is be írja a tanár hogy késtem óráról.
Kopogtam majd be mentem ellie egyből rám kapta fejet ahogy a többiek is ell már szemmel beszelt hogy még is miért késtem közben a matek tanár már szólalt is meg.
-Merre kószáltál lisa?-kérdezte meglepően aranyosan szerintem mind utáljuk a matek tanàrokat na de ez most fura nekem..
-Bocsánat a késésért el aludtam.-ezzel le is zárta az ügyet folytatta tovább óráját én le ültem helyemre,ellie mellé.
-na mizu sok volt este a sori?-kérdezte mosolyogva.
-jajj ell ne is mond sokat kell mesélnem.-mondtam szűk szavúan hisz a tanár szólt ránk ezzel el kezdtük tanulni a matekot amiből még mindig semmi nem ment a fejembe. A matek nem az erősségem.Ellie továbbra is el szórakozott azon részén hogy értetlenül nézem a feladatokat.
Mintha ő többet tudna nálam...
Szóval szünetben el meséltem neki a hannah dolgot amit jól ki is beszéltünk,volt még pár óránk majd jack hívot hogy ma nem nyitja ki a fagyizót. Szóval úgy döntöttem ki élvezem és ellievel leszek.
Nagyon sokat hülyéskedtünk majd este 22:00 fele haza kísért.
Otthon minden rendben volt végre haza ment a nyávogi én meg olyab fáradt voltam mint a csuda élet.
Konkrétan sem át öltözni sem fürödni nem tudtam az álmosságtól csak be vetődtem az ágyikómba és el is aludtam. Reggel igazán jól és ki pihenten ébredtem. Be sütöt a meleg nap egyenesen rám,ami miatt szívrohamot kaptam,az az hogy dudáltak rendesen fel ugrottam.
Nevetést hallotam és beszélgetést kintről. Még mielött valaki meg szólalna hogyan hallom,az ablakom nyitva van. Gondolom anya ki nyitotta.
Telefonomhoz nyúltam és láttam hogy már 12 óra nem hittem a szememnek én eddig aludni?? Nagyon nem is kéne meg lepődni 22-kor értem haza igen fáradtan.
Tehát fel keltem és ki néztem az ablakon apa és az új szomszéd férfi dumálgatnak. Az úgy amúgy jó.

Sziasztoook remélem tetszik eddig...nem sokára jön bele aidan bébii💗

életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora