Azt hiszem ezen a reggelen igazán jól ébredtem. Mégha hajam külön életet él ma és úgy nézek ki vele mint akit meg rázott a 220.. de semmi baj azt majd meg csináljuk.
Meg fogtam magam s le mentem,feszült volt a levegő hannah,anya,apa és dante között.
Rá pillantottam a fali órára ami 10 órát mutatott tehát elég jókor keltem.
-Jó reggelt szívem.-mondta anya idegessen.
-nektek is jót.-mondtam.
-ezt késöbb fojtatjuk de akkor sem mehetsz el.-mondta apa dantenak.
Ezek után össze kulcsolt kézzel mentek ki a házból.
-mi történt?-kérdeztem meg.
-hannah és dante el akarnak ketten költözni.-mondta apa azzal a hangsúllyal hogy nem mehetnek.
-miért akarnak külön menni?-tettem fel újabb kérdésem.
-Mi sem tudjuk.-tette hozzá anya.
Ezzel szépen meg reggeliztem majd vissza mentem szobámba fel öltözni.
Öltözés közben aidan hívott.
•szia lisaa.-mondta boldogan aidan.
•szia aidaan mizuu?
•Gondoltam fel hívlak ma még nem forgatunk,és már hiányzol.-mondta nekem hisztizve és tessék el kapott az a borzasztó fura érzés.
•Te is hiányzol nagyon.-mondtam majd még beszéltünk vagy egy órán át el meséltem neki a ma reggelit és ki beszéltük őket. Nevettünk egy csomót majd aidan mondta hogy talált valami nagyon jót ami nekem lesz ajándék ha haza jön. Ami most már úgy lesz mint meg tudtuk hogy haza jöhet nyáron egy hétre. Az is elég. Aztán majd karácsony elött vagy után jön meg és fejezik be a forgatást.
Tehát nem sokára vissza is jön egy hétre még 2 hónap.
De most ezeket rakjuk félre. Fel öltöztem és indulok elliehez csajos napot tartunk szóval vele leszek egésznap,ami szerintem mind tudjuk miből áll. Pletyi,szerelem,hülyéskedés.
Ez kell minden barátságba.
Mikor végre oda értem ellie az ölembe ugrott mintha 1000 éve nem láttuk volna egymást.
Neki is el meséltem mi történt otthon.
Ki szedtük egymás szemöldökét, ki sminkeltük egymást.
Aztán sétáltunk a parkban mint meg tudtam ellie oda jön fagyit árulni ahova én csak ő takarít ott.
Az is jó legalább egybe leszünk.
Nem lesz uncsi.
Nem tudom ha valaki meg kérdezné vesztünk e már össze úgy igazán nagyon nagyon ellievel akkor nemet mondanék.
Soha nem vesztünk össze komolyan de ha még is valami miatt,akkor egyikünk nem bírta ki hogy ne szóljon a másikhoz. Tehát mi nem tudunk egymás nélkül lenni.
Na és igen nem sokára ballagunk.
Hát én már igazán várom ahogy ellie is kerestünk szoknyákat de inkább arra jutott a választék hogy rendelünk majd valahonnan mert erre fele nincs semmi jó szoknya. Aidan nem lesz ott a ballagáson de mondta lauren hogy majd fel hívjuk kamerán. Igaz nem olyan mintha itt lenne de legalább látja.
Nem szeretnék mindig róla dumálni de mindig eszembe jut.
Ezt félre téve ellievel hülyéskedtünk egész nap ez miatt elég gyorsan el is ment a nap. Ellienél aludtam így jó sokáig fent voltunk. Majd reggel egy hívásra keltem sürgős hívás...
azonnal fel is vettem hisz anya volt az.
-anyaa..-mondta rekedtes hangon.
-Szia kicsim tudom most keltél de családi meg beszélés van igyekezz haza.-mondta majd le is nyomta a telefont.
Ezzel fel keltettem elliet hogy el kell mennem. Fel öltöztem majd indultam is. 30 perc alatt a ház elött voltam.
Ahol két ismeretlen kocsi állt.
Szerintem tuti haza ért aidan és meglepit csinálnak...
Nagy levegőt vettem s be nyitottam.
ESTÁS LEYENDO
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomanceNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.