Másnap ugye indultunk kirándulni még este el pakoltam minden kellhető dolgot. Suli elé érve aidannal vártunk mint a többiek, közben aidan oda ment haverjaihoz. Én meg ellie gumicukrot ettünk közben tiktokot néztünk addig.
Miközben annyit vettem észre egy lány túl közel megy aidanhoz,az volt az a lány az osztály társa akik utálnak minket. Ellie látta hogy szemmel ölöm a lányt aidant látszattra nem zavarta a lány,le sem szarta. De akkor is be indul a féltékenyégem. Mikor a busz a suli elé állt a tanárok sorba állitottak minket én ellie párja voltam ami rosszabb volt,hogy aidan egy másik busszal fog utazni.
De hát túl éljük.
1,5 óra múlva ott is voltunk ez alatt végig ettük az utat ellievel. Egy erdő szélén voltunk.
Vártuk a másik buszt amin az én szerelmem volt 10 perc késéssel meg is jött a busz. Le száltak aidan egyből oda jött hozzánk nyomott egy puszit a homlokomra s arcomra.
-na mizu?-kérdezte meg tőlem mint ahogy küldtem neki útközben a képeket magamról és a sok kajáról.
-kicsit hányingerem van de minden okés.-mondtam neki, majd a szájára nyomtam egy puszit.
Aztán el indultunk az erdőbe.
Út közben a fiúk zenét kapcsoltak amit most el is viseltek a tanárok ez is kivételes.
Fél útnál úgy éreztem nem bírom a sok cucc, és a nagy dombok elliere nézve láttam hogy ő már a halálán van hátunk mögött aidan nevetet rajtunk.
-lisa nem bírom.-mondta ki ellie mire meg álltunk s inni kezdtünk aidan meg várt minket.
Mióta együtt vagyunk minden olyan teljes! Úgy érzem minden oké.
Igaz a suliban nem sokan tudják és a végzős fiúk aidan osztály társai csak sejtik.
1 óra séta után végre meg érkeztünk, egy teljesen fából készült ház tömbökhöz. Ki hitte volna hogy itt vannak házak a semmi közepén.
Osztályokat ketté választották, meg beszéltük aidannal hogy este ki szökünk.
5 lány volt egy szobában persze hogy mi fogtuk ki a pick me lányokat.
Akiknek első szavuk az az volt: "alig van tér erő".
Egyszerűen utálom az ilyen lányokat de komolyan.
Ellie és én be rendezkedtünk majd egymás mellé feküdve ettük meg maradt nasinkat.
A tanár mondta hogy 1 óra pihenőt kaptunk ez alatt mondtam aidannak hogy én le fekszem mondta hogy nem is akart zavarni,hisz a hisztim még mindig nem bírja (de már el viseli).
Pihenő után el fogunk menni hajókázni. Nem tudom,kicsit félek..nem megy az úszás. Tudom tudom most arra gondoltok "de hát mindenki tud" én nem tudok!!!!
Olyan gyorsan telt le a pihenő hogy az csak egy szempillantás lett volna.
Lassan mindenki sorba állt végre és indulhattunk a hajóhoz.
Aidan intett s tátogott hogy a fiúkkal lesz. Persze legyen hát kapcsolodjunk ki.
Ellie és én fel szálltunk a hajóra majd csináltunk vicces képeket egymásról.
Dugiban be csempésztünk nasit amit lassan el fogyasztottunk.
Hogy mi lett ennek a sok nasinak a vége?
-Baszki lisa..minden oké!!-mondta aidan hátam simogatva a vécében, ellie meg a vécé ajtó elött szét esve nevetett a történteken.
Ami az lett volna hogy miután meg ettük, éreztem hogy ez túl sok volt és még a hajó is rá tett.
Futottam is és hánytam telibe a vécét,ellie meg a kár örvendő szólt aidannak aki azonnal futott hozzám.
A hajó vissza fordult mert a tanár szólt hogy elég mert nem bírjuk az utat. Ha tudná miért nem bírtam...
Mire vissza értünk vacsizni kellet menni aidan egész végig melletem volt mindenhol.
Vacsizni egyáltalán nem tudtam,azt hiszem még hatás alatt áltam.azt hiszem ez a kirándulás kicsit durva lesz...
YOU ARE READING
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomanceNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.