7

293 5 6
                                    

Siedziałam I pocieszałam Cristiano. Brunet po chwil się uspokoił i normalnie rozmawialiśmy, nawet podał mi swojego snapa. Po ok. 40 minutach:

- Słuchaj, ja musze się zbierać i iść w stronę hotelu.-powiedziałam.

- To znaczy że... widzimy się ostatni raz...-powiedział smutny chłopak któremu widziałam że napływają łzy do oczu.

-Uwierz mi naprawdę się jeszcze spotkamy.- powiedziałam starając się go pocieszyć.

-Dobrze w takim razie do zobaczenia Patrycja.-powiedział żucając się w moje ramiona.

-Do zobaczenia Cris.-powiedziałam odwzajemniając uścisk.

Pożegnalam się z chłopakiem i ruszylam do hotelu.

~~ MIESIĄC PÓŹNIEJ ~~

Ja utrzymuje stały kontakt z Cristiano. Otrzywuście wróciliśmy do Polski i zapisałam się na lekcje hiszpańskiego by lepiej poruzomiewć się z Crisem. Dostałam również propozycje grania w U12 Arka Gdynia którą odrzuciłam ponieważ mieszkam na 2 końcu polski. Więc nadal gram w swoim miejscowym klubie.

7:10 wtorek zakończenie roku szkolnego.

Ubrałam się na galowo i ruszylam w stronę szkoły. Oczywiście nie oczekiwałam zbyt wiele na koniec roku ale może kto wie...
Oczywiście świadectwo z czerwonym paskiem dostała Agata a zaraz po niej Natalka. Ku mojemu zaskoczeniu świadectwo było z czerwonym paskiem również dla mnie. Pod koniec zostałam odznaczoną w dodatkowej kategorii:

- Najlepsza wymowa słów i zwrotów po Hiszpańsku- Patrycja z 6a.-powiedziała moją wychowaczyni pani Nowak.

Wtf ja po hiszpańsku... chociaż w sumie dobre mi idzie Spokojnie za granicą bym się z kimś dogadała.
Poszłam na środek odebrać za to książkę pod tytułem "La historia del Real Madrid para los conocedores".

Wyszłam ze budynku szkoły i zadzwoniłam do Rodziców by opowiedziac im o moim osiągnięciach w nauce.

-Ooo Córcia to wspaniałe, będzie za to mała niespodzianka jak wrócisz do domu.-powiedział ojciec przez telefon.

-To super już idę, pa!-powiedziałam rozłączając się.

W domu rodzice oznajmili mi że zarezerwowali mi bilety do Hiszpanii a dokładniej do Madrytu. Jeszcze bardziej ucieszyłam się na informacje że będę na słynnym el clasico na Santiago bernabeu. Wylatywalam SAMA więc bardzo się stresowałam, stwierdziłam że zadzwonię do Hani i znią o tym porozmawiam.

Po ok. 2 godzinnej rozmowie z koleżanką poszłam się spakować odlatwalam już Jutro o 22:00.

11:54

Wstałam I wywlekłam się z łóżka na śniadanie. Usmażyłam pancake i zawołałam Całą rodzinę na nie. Po zjedzonym posiłku brat poprosił mnie o zagranie z nim ostatnią rundę w fife zanim wyjadę na tydzień.

-Dobra młody ale ja biorę Manchester United.-krzyknęłam biegnąc po schodach do góry.

-A ja Barce!-krzykną próbując mnie dogonić.

Mecz skończył się wynikiem 2:2, gra była bardzo wyrównana.
Po grze na konsolii poszłam się dopakować pierdoły typu: kosmetyczka, ręczniki itp.

Już o godzinie 16:00 wyszłam z domu i pojechałam z mojim tatą na lotnisko.
Przeszłam kontrolę bagaży i bezpieczeństwa. Zostało mi czekać na samolot była godzina 20:46.

Na szczęście samolot przyleciał wcześniej o pół godziny. Wsiadłam na jego pokład a dokładniej na miejsce 10C. Bagaż podręczny dalam na półkę nad siebie i samolot wystartował.

Po ok. 3 godzinach lotu wylądowałam w Madrycie. Byłam bardzo podekscytowana, zamówiłam taksówkę i ruszyłam w stronę mojego hotelu. Pod budynkiem podziękowałam kierowcy i mu zapłaciłam, następnie zameldowałam się w recepcji i odebrałam klucz do pokoju numer 221.
Apartament był naprawdę prześliczny.

( Powiedzcym że tak to wyglądało.)

Był środek nocy więc położyłam się spać nawet nie wiem kiedy odpłynęłam.

9:02

Wstałam wyciągnęłam jakieś ciuch z walizki i zeszłam na śniadanie, dzisiaj postawiłam na jajecznicę. Po zjedzonym posiłku poszłam do siebie poukładać wszystko w szafkach o na półkach. Wczoraj nie miałam czasu bo przyleciałam w środku nocy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejcia! Dzisiaj taki rozdziałami mam nadziej że się podoba, pisze kiedy mam wene. Trzymajcie się PAA

PS: tak Patrycja leci sama w wieku 12 lat można latać samemu prywatnymi (tymi mniejszymi) samolotami.

My love ~ CR7 JROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz