Açıklama

678 41 2
                                    

Öncelikle bazı küçük değişiklikler var bunları açıklayacağım.

Mühür: bir omega ve alfa sadece mühürlenebilir. Mühür asla bozulmaz. iki tip mühür vardır. Bunlardan biri alfa mührü omegalarin boynuna bırakırlar diyeri omega mührü alfanin bileğine bırakırlar.

Bırakılan mühürler sayesinde hangi eş herhangi bir duyguyu yoğun yaşarsa diğeri de bunu hisseder.

Bir kere bırakılan mühür asla bozulmaz ömürlerinin sonuna kadar birbirlerine bağlıdırlar.

İkinci cinsiyet 15-16 yaşlarında ortaya çıkıyor.

Omega: görünüşleri daha minyon oluyor kısa boylu ve güzeller erkek kız fark etmeksizin hamile kalabilirler mühürlendikleri eşlerine çok bağlı ve kıskaç olurlar eyer mühürlendikleri eşleri tarafından terk edilirlerse umutsuzluğa kapılırlar ve yaşama istekleri kaybolur.

Alfa: görünüş olarak daha sert yapılı uzun boylu kaslıdırlar erkek kız fark etmeksizin hamile bırakabilirler çok güçlüdürler lider yapıdalar.
Mühürlendikten sonra eşlerine çok bağlı olurlar onların üzülmemesi için ellerinden geleni yaparlar korumacı ve sahiplenicidirler.

Beta: Zeki ve çalışkandırlar çoğunluğu oluşturan cinstir.

Şimdi hikaye ile ilgili olan açıklama kısmına geliyorum.

Lord Voldemort hala hayatta ruhu en azından bir bedene ihtiyacı var bunu da zamanında bedenini öldüren çocuğun kanı yardımıyla geri alabilir.

Ruhu hortkuluklarına bağlı olduğu için hepsini hissedebiliyor.

Bu sayede harry'nin de bir hortkuluk olduğunu fark ediyor ve onu izlemeye başlıyor yaşadığı olayları takip ediyor ve yaz tatilinde o aptal muggle yanlarindayken neler yaptığını ve nasıl eziyet gördüğünü izler. Onun muggle ailesinde yaşarken çektiği eziyetler kendi çocukluğunu hatırlatır. Harry'e acımaya başladığını  hissediyor. Ama ona ihtiyacı vardır. Bir plan kurar 3 büyücü turnuvasına harry'nin katılması yasak olsa da katılmasını sağlar ve ona turnuva boyunca fark ettirmeden yardımlarda bulunur.

Gerisi zaten ateş kadehi bölümündeki ile aynı sayılır. Bu yüzden direk turnuva sonunda Harry ve cedric kupaya dokunup mezarlığa ışınlanmasından başlıyor. Cedric öldürülmedi Harry gibi bağlandı ikisinde hareket edemiyor kılkuyruk iksiri bitirip Voldemort'u canlandırdı.

Voldemort artık Tom Riddle halinde görünüyor ve akli dengesi yerinde.

Harry 16 Tom 56 ( genç halinde) cedric 18  yaslarinda

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin