Harry: bana Harry diye seslenmeni emrediyorum.Dedi ve sırıtarak elini uzattı. Draco şaşkına döndü bir an düşündü ne yapması gerektiğini çünkü zamanında arkadaş olmak için uzattığı eli sıkmayan çocuk şuan kendisi uzatıyordu aslında o zamanın intikamını almak istiyordu ama sonuçta karşısındaki artık sıradan Harry değildi o karanlıklar lordun eşi olmuştu yani karanlıklar kraliçesi olmuştu hem kendisini emretmişti artık buradan dönüş yoktu hem belki anlaşabilirlerdi o yüzden gülerek elini sıktı.
Draco: tamam Harry
O ikisi sohbet ederken yanlarına Tom geldi. Draco hemen önünde diz çöktü Harry ise utançtan yüzüne bile bakamıyordu. Bir yandanda Tom'un varlığının draco üzerindeki etkisine bakıyordu gerçekten güçlüydü ve bu gücü duruşundan
bakışlarından feromonlarından olsun her şeyi ile bağrıyordu "önümde diz çökün" diyeTom: burada ne yapıyorsunuz?
Tom etraftakilerin harry'e olan kötü ve küçümseyici bakışlarını fark etmişti kan kırmızı gözlerini öfkeyle etraflarında gezdirip hemen elini Harry'nin beline sardı ve onu kendine çekti yerde diz çökmüş ve yüzüne bile bakmaya korkan platin saçlı çocuğa bakıyordu. onun bu korkmuş halı tom'a zevk veriyordu.
Harry: sadece sohbet ediyorduk biliyorsun biz draco ile yıllarca düşmandık bu yüzden hiç sohbet etmeye vaktimiz olmadı şimdi bunu bitirmeye karar verdik artık arkadaşız.
Tom: yani benimle olduğu gibi mi? Düşmanlığınız bitti mi?
Harry: aslında biri ilerde draco ile arkadaş olacaksın veya karanlık lord ile evleneceksin birde onunla samimi olacaksın dese saçmalama derdim ama şu halime bak draco ile arkadaş oldum ve seninle evleniyorum karanlık lordla hala şaka gibi geliyor daha 2 gün önce bana zarar verme diye köşe bucak kaçıyordum ve şimdi halimize bak çok komik ama nedense hoşuma gidiyor artık senin sayende hiç kimseden çekinmeden konuşabiliyorum ve istediğim herşeyi yapabiliyorum teşekkür ederim Tom.
Tom Harry'nin dediklerine gülümsedi gerçekten bu omega neydi böyle kendisi gibi acı çekmişti küçümsenmişti ama hala gülümseyebiliyordu kendisinin çevresi kan ve acıyla doluydu onun ruh eşi nasıl bu kadar tatlı biri olabilirdi bunu düşünüyordu. Ama şikayetçi değildi bu yıllardır karanlığa gömülmüş kalbine iyi geliyordu artık hayatında parlak bir güneşi vardı. Yıllar önce hissetmeyi bıraktığı kalbini hissetmesini sağlamıştı. Düşüncelerinden Harry'nin sesi ile çıktı.
Harry: Tom artık draco yerden kalksa mı?
Tom: haklısın omegam draco ayağa kalk önümde diz çökmene gerek yok burada sadece profesörüm yani bana öyle davranmanı istiyorum.