14. Bölüm

246 26 0
                                    


Harry: her neyse o zaman karar verildi ben slytherin'e geçiyorum. Sana yeterince zorluk çıkardım zaten hem seçmen şapka da demişti gryffindor dan daha çok slytherin'e uyuyorum.

Tom harry'e bakarak gülümsedi. Sonrasında harry'nin yaptığı sessizlik tılsımanı bozarak profesör dumbledore döndü.

Tom: biz kararımızı verdik Harry slytherin'e geçicek.

Dumbledore: tamamdır akşam yemeğinde bunları duyuracağım bu süre içinde size odaları göstereyim

Harry Tom ve dumbledore otodan çıkarak merdivenlere yöneldiler ve odalara bakmaya başladılar ama bunlar oda değil di sanki bir ev gibiydiler en son zindanlarda hem Karagöl'ü hem de yasak ormanı gören büyük bir odada karar kıldılar bu oda iki katlı kocaman bir evdi aslında kendine ait mutfağı bile vardı çok güzeldi.

Dumbledore: daha akşam yemeğine çok var ben sizi yalnız bırakayım siz de odanızı düzenleyin

Dedi ve odadan çıktı ilk önce Tom ve harry şaşkınca birbirlerine baktı sonra gülmeye başladılar. Odayı düzenlemeleri bir haftalarını almıştı bunu Harry bilerek yapıyordu diyer öğrencilerin bakışları onu korkutuyordu.

Tom: şu salak moruk hiç değişmiyor. Neyse hadi odamızı düzenleyelim mi ya da evimiz mi demeliyim

Harry: bence burası tam bir ev hadi düzenleyelim.

Tom: o zaman önce duvarlardan başlayalım bence duvarlar yeşil ve kırmızı olsun senin gözlerinle tam uyar.

Tam elini salladı ve tüm oda yeşile boyandı Harry birazcık utancından kızarmıştı.

Harry: çok güzel oldu Tom o zaman eşyalar da onlara uygun renklerde seçelim siyah kırmızı yeşil renklerine hakim olsunlar hem asil bir duruşu olur odamızın ne dersin?

Tom: bence çok güzel olur.

Tüm odanın her yerine dizayn ettiler en son yatak odası kaldığında Harry çok yorulmuştu bunu sesli şekilde dile getirdi

Harry: çok yoruldum Tom

Tom Harry'e yaklaşıp alnından öptü ve onu koltuğa oturtturdu.

Tom: sen otur dinlen güzelim yatak odasına ben hallederim

Harry çok utandı sadece kafasını sallayabildi tamam anlamında Tom onun bu haline gülüyordu.

Tom odaya girip birkaç dakika sonra dışarıya çıktı. Harry elinden tutarak odaya götürdü Harry şaşkınlıkla odayı inceledi çok güzel asil bir oda vardı karşısında

Harry: çok güzel olmuş Tom çok asil duruyor.

Tom: tam sana layık senin güzelliğin ve asilliğine yakışır şekilde yaptım beğendin mi?

Harry: hem de çok beğendim çok teşekkür ederim.

Tom: şimdi ödülümü alabilir miyim?

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin