25. Bölüm

178 18 2
                                    

Düşman tarafından bazı büyücüler harry'e hain diye seslenmeye başladılar savaş daha da çok kızıştı Harry ve Tom birbirlerinden ayrılmak zorunda kalmışlardı bu şekilde herkesi koruyabiliriz diye düşündüler. Savaş bitmek bilmiyordu sanki giderek artıyorlardı bir süre daha savaştılar Harry bir süre sonra yorulmuş ve gücü azalmaya başlamıştı bunu fırsat bilen düşmanlar harry'e daha kuvvetli saldırmaya başladılar bir yerden sonra büyüleri karşılayamayan Harry'nin vücudunda çeşitli yerlerde çizikler oluştu ve en sonunda kendisine direk çarpan büyü sonucunda Harry bayıldı ve düşmanlar onu alarak oradan kaçtılar.

Tom: hepsi kaçınca yaralı takipçilerine döndü ve hepsini iyileştirdi. Hepsi efendilerine teşekkür ederken Tom Harry'e bakındı ama yoktu. Tom iyice telaşlandı Harry hiç bir yerde yoktu ne olmuş olabilirdi. Etrafındaki yoldaşları efendilerini böyle görünce şaşırdılar ama eşinin kayıp olduğunu anlayınca herkes aramaya başladı. Hiç bir yerde yoktu Harry. Tom artık emindi karşı taraf Harry'i kaçırmıştı. Tom hemen yoldaşları ile hogwarts'a döndü. Hemen
Dumbledore'u bulmaları için ölüm yiyenlerini okula dağıttı. 1 saat sonunda Dumbledore bulundu. Tom hemen yanına gitti. Çok sinirliydi bir tanecik aşkını nasıl kaybedebilirdi hala inanamiyordu. Bunları düşünürken Dumbledore yanına gelmişti.

Tom: NERDESİN SEN! İki saattir seni arıyorum ama yoksun cehennemin dibine mi gittin?

Dumbledore: önce sakin ol Tom ne oldu?

Tom: H-harry kaçırıldı

Dumbledore: ne? nasıl olur?

Tom: takipçilerim saldırıya uğradığını öğrendim onların yanına gidecektim Harry de gelmek istedi bende götürdüm sonra saldırıya uğradık ve ayrı düştük. Karşı taraf geri çekildiğinde Harry yoktu. SİKTİR yaa onu yanımda götürmek büyük bir hataydı.

Dumbledore: anladım peki savaştığın kişilerle ilgili birşey hatırlıyor musun?

Tom bir süre düşündü. Düşmanlarında ortak bir özellik aradı. Bir şey olması lazım biri ipucu bir süre kafayı yorduktan sonra tom buldu. Hep senin kıyafetini aynıydı hepsi aynı Savaş kıyafetini giyiyordu.

Tom: bunak galiba hatırladım hepsi aynı Savaş kıyafetini giyiyordu düşün selin hala burada mı? Anlatmak yerine göstermek daha hızlı olur.

Dumbledore: evet şu rafların arkasında.
J
Tom hemen oraya koştu asasını şakaklarına dayadı ve büyüyü yaparak anılarını çekip aldı ve düşün seline aktardı Dumbledore hiç zaman kaybetmeden kafasını suyunu içine soktu ve anıları izlemeye başladı.

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin