Harry: lütfen dur Tom onu öldüreceksin nefes alamıyor.Tom: hak etti Harry nerdeyse yaralanıyordun.
Harry: ama iyiyim bak bir şey olmadı onu indir ben açıklarım.
Tom: tamam
Cedric yere indirdi. Biraz hızlı indirmişti bu yüzden Harry ona ters ters bakmıştı. Harry cedric'in yanına gitti.
Harry: cedric iyi misin?
Cedric: ben iyiyim Harry beni boşver ve kaç kupaya dokunursan hogwarts dönebilirsin ben onu oyalarım.
Harry: olmaz cedric
Cedric: neden Harry burada kalırsan seni öldürür.
Harry: hayır öldürmez.
Cedric: nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun Harry o karanlık lord amacı seni öldürmek zaten sen hala ona mı güveniyorsun seni öldürmeyeceğini gerçekten inanmıyor musun?
Harry: evet inanıyorum çünkü...
Cedric: çünkü ne Harry seni öldürmemesi için bir sebebi yok.
Harry: çünkü biz evleniyoruz Cedric
Cedric: sen kafayı mı yedin gerçekten karanlık lord ile evlenip bize ihanet mi edeceksin sözde Kahraman hemen ihanet mi ettin arkadaşlarına
Tom: bu kadar yeter! Sen hayatını Harry'e borçlusun şimdi kapat o sikik çeneni yoksa seni hemen şimdi öldürürüm
Harry: sakin ol Tom bana verdiğin sözü unutma
Tom: ben verdiğim sözü unutmuyorum Harry ama sana biraz daha bağırmaya hakaret etmeyin seni üzmeye devam ederse hogwarts'a sadece ikimiz döneceğiz.
Harry gidip tom'a sarıldı sakinleşmesi için yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildi ve Tom'un elinden tutarak cedric'in yanına gitti.
Cedric: ne yapıyorsun Harry?
Harry: şimdi susup beni dinleyeceksin sana her şeyi açıklayacağım biliyorsun ki ben omega'yım Tom ise bir alfa biz savaşı bitirmek için evlenmeye karar verdik çünkü o karanlık tarafın efendisi iken ben aydınlık tarafın kahramanıyım sadece biz ikimizin anlaşması her iki tarafın uyum içinde yaşamasını sağlayacak bu yüzden de biz evlenmeye karar verdik bundan sonra ikimizden birine bir şey olursa bunun hesabını her iki tarafta verecek bundan sonra iki taraftan hiç kimse birbiriyle savaşmayacak birbirini öldürmeyecek her iki tarafta eşit şartlarda yargılanacak ama bana ya da tom'a bir şey olursa bunun bedelini yapanlardan hesap soracak ve öldürme Hakkı olacak o yüzden lütfen ölmek istemiyorsan bundan sonra konuşma şekline ve hareketlerine dikkat et Bir dahakine tom'u durdurabileceğimi düşünmüyorum.
Tom: umarım anlamışsındır küçük Beta
Cedric: anladım. Bu yaptığın çok cesurca Harry sana saygı duyuyorum.
Harry: teşekkür ederim Cedric. Tom artık hogwarts dönebilir miyiz?
Tom: tamam
Küçük bir sihirli Tom kupayı yanlarına getirdi Harry Cedric'i elinden tutup kaldırdı. Sonra Tom Harry belinden tuttu 3'ü aynı anda kupaya dokundu. Hepsi labirentin başladığı sahada büyük bir ışık patlaması ile ortaya çıktılar. İlk başta herkes alkışlamaya başlasa da sonradan gelenlere kim olduğunu fark ettiklerinde kanları çekilmiş gibi bembeyaz kesildiler.
Dumbledore: hoş geldiniz çocuklar sizi tebrik...