19. Bölüm

211 21 4
                                    


Tüm hogwarts şaşkınlıkla onları izliyordu. Şaşkınlıktan ilk çıkan profesör dumbledore oldu elini havada sallayarak diğer masalarda da yemeklerin oluşmasını sağladı ve yüksek güçlü bir sesle "afiyet olsun" dedi ve böylece yemek başlamıştı.

Tom: Harry ne yemek istersin ne sevdiğini bilmediğin için ev cinime hemen her çeşitten yaptırdım umarım beğenirsin.

Harry: teşekkür ederim lütfen hepsi çok güzel çok beğendim. İkimiz de zamanla öğreneceğiz birbirimizin neler sevdiğini o yüzden zamana bırak.

Tom: sen öyle diyorsan tamam

Gece olmuştu herkes odalarına çekiliyordu Tom ve Harry odalarına giden koridorda yürüyordu artık Tom profesör olduğu için rahat rahat geç saatlerde dışarıda yürüyebilirdik odanın kapısına vardigimizda Tom şifreyi söyledi

Tom: Kader kazanında kayna

Kapı açıldı içeriye girdiler ve Harry aklına gelen şeyle olduğu yerde dona kaldı. Ne yapacaktı artık tom'la aynı oda da kalacak hatta aynı yatakta uyuyacakdı. Yemekteki gibi aynı masada yemek yenecek artık her şeyleri böyle olacaktı ama Harry buna hazır mıydı emin degildi utanıyordu Harry bu şekilde düşüncelere dalmıştı ki Tom'un omzuna dokunması ile sıyrıldı ama hala utancından yüzü kızarıktı ne yapması gerektiğini bilemedi. O sırada Tom Harry'nin zihnini okuyordu gülmemek için çok zor duruyordu bu çocuğun yaptığı her hareket tatlıydı.

Tom: Harry bitanem iyi misin? duş almak ister misin?

Harry: olur aslında ben duşa gireyim

Harry duşa girmek için hareketlendi ama Tom da onun peşinden gidiyordu. Harry bunu fark edince adımlarını biraz hızlandırdı lavabonun kapısına gelince arkasını dönüp tom'a baktı Tom ona bakıp sırıtıyordu.

Harry: Tom ne yapıyorsun canım duşa gireceğim peşimden gelmesene

Tom: beraber girelim aşkım

Harry: A-aşkım mı?

Tom: evet aşkım

Harry: dur şimdi konuyu dağıtma Tom daha evlenmedik beraber duşa giremeyiz

Tom: Harry lütfen bir şey yapmayacağım söz veriyorum sadece seni yıkamak o dağınık saçlarının suyun altında nasıl göründüğünü merak etmiştim.

Harry: offf tamam Tom ama söz ver dokunmak yok ve iç çamaşırım ile girerim kabul mü,?

Tom: sağol hayatım

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin