Tom: tamam bunu kabul ettim diyelim daha 16 yaşındasın okuldan ayrılıp çocuk doğurabilecek misin?Harry: sana bağlı okulu bitirmek isterim ama sen gitmemi istemeyip ( yüzü kızarır) çocuk yapmak istiyorsan tamam kabul ediyorum.
Tom elini yüzüne koyup sabır diledi. Çok sinirlenmişti. Bir anda Harry'e bağırdı.
Tom: söylesene ben tek başıma mı evleneceğim. Sen böyle herşeye tamam mı diyeceksin?
Harry sinirlenmişti niye hala anlamak istemediğini anlamıyordu anlatmak zorunda hissetti kendini bir sinirle anlatmaya başladı.
Harry: ne yapmamı istiyorsun Tom. ( Bağrarak konuşmaya devam etti ) sana karşımı geleyim. Seninde dediğin gibi ben zayıf bir omegayım büyü gücüm ve yatkınlığım fazla olsa da ben omegayım benimde bir sınırım var. Karşımdaki sensin hem bir alfasın hemde büyü gücün benden fazla senin karşında kaçıp saklanmakta başka çarem yok buna rağmen tüm cesaretimi topladım ve karşında dik durup sana savaşı bitir bende sana itaat edeyim diyorum hala bana nedenini soruyorsun beni herkes gözünde çok büyütmüş herhalde ben güçlü bir alfa yada zeki bir beta değilim. ( Ağlamaya başladı ) ben lanet olası bir omegayım yapabildiğim tek şey tecavüze uğramadan biriyle mühürlenmek ve o isteyince çocuk yapıp ona bakmak biz buyuz başka özelliğimiz yok anla artık ben güçsüz korkak biriyim her zaman kaçtım ailemin ölümü, sen, akrabalarım, muggle okullarındaki insanlar bunlardan kaçtım herkesten buraya geldiğimde de seni öldürdüğüm için saygı gösterdiler sadece herkes güçlüyüm diye yaklaşamadı bana ama yapamam asamı çıkarıp sana meydan okuyamam ben korkuyorum anla artık lütfen.
Tom duyduklarına çok şaşırmıştı gerçekten bu kadar acı mı çekmişti bu kadar aşağılanmış mıydı? Hepsi benim yüzümden mıydı? Hayır hayır sadece benden kaynaklı değil içindeki omega yüzünden olmalı. Onunla konuşmalıyım ama nasıl ve Harry bu haldeyken alfa mı kullanarak çıkaramam en iyisi önce onu sakinleştirmek
Tom: Harry lütfen sakinleş.
Harry: yapamam korkuyorum
Tom Harry'e bir adım atar bunu gören omega hemen kendini geriye atar ve Harry yere düşer Tom ise dikkatlice onu izliyordu çünkü gözleri çimen yeşilinden gök mavisine dönmüştü bu demekti ki omegası alfalardan korkuyordu. Tom derin bir iç çekerek feromonlarını saldı ama bunlar sakinleştirici bir kokuya sahipti. Yavaş adımlar ile Harry'e yaklaşıp sarıldı. Bu çok masum bir sarılma olmuştu.