15. Bölüm

258 27 4
                                    


Nasılsınız bakalım bebişler

Üzgünüm sizi beklettim ama çok eğlendim tatilde ve çokta yorgunum ama sizi daha fazla bekletmek istemedim

Neler neler oldu bir bilseniz belki isterseniz sonraki bölümün başında anlatırım

⭐⭐ canlarım oylar çok düşük okuyor olmanıza seviniyorum ama oyları görünce beğenmediniz diye üzülüyorum lütfen oy verin bölümlere hepinizi öptüm hadi bölümü okuyun ⭐⭐

Harry: ne ödülünden bahsediyorsun

Tom: bana söz verdiğin öpücükten tabi ki de unuttun mu yoksa

Harry sanki bir anda zihnine şimşekler çakmış gibi hissetti ona söz vermişti cedric'i kurtarırsa bu öpücüklerin devamını vereceğine ve şimdi sözünü tutma zamanı gelmişti anlaşılan

Harry: unutmadım istiyorsan tamam.

Harry yavaşça tom'a yaklaştı. Aralarında 1 santimlik mesafe vardı ama Harry o 1 santime atacak cesareti içinde bulamadı çok utanıyordu ve eğer hoşuna gitmezse kendisini bir kenara atacağından korkuyordu. Pes etmiş şekilde gözlerini kapadı. Tam geri çekiliyordu ki o 1 santimlik mesafeyi Tom kapattı ve Harry'i dudaklarından öptü. Harry şokla gözlerini açtı ne yapacağını bilemiyordu daha önce hiç öpüşmemişti ne yapmalıydı ellerini nereye koyması gerekiyordu hiçbir Fikri yoktu Tom bunları fark ettiği için kısa bir ara verip geri çekildi.

Tom: neden karşılık vermiyorsun?

Harry: ben daha önce kimseyle öpüşmedim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

Tom: (sırıtarak) merak etme sadece bana ayak uydur ellerini boynuma koy ya da saçlarıma ondan sonrasını sadece içgüdülerini dinle ve bana ayak uydur.

Harry: tamam

Tom tekrardan aradaki mesafeyi kapatıp Harry'nin dudaklarına yapıştı. Harry'i büyük bir açlıktan çıkmışçasına öpüyordu Harry ellerini yavaşça Tom'un boynuna sardı ve tom'a ayak uydurmaya çalıştı.

Ama olmuyordu Tom'un hızına yetişemedi çünkü tom sanki uzun bir aradan sonra ilk kez su içiyormuş gibi kanamıyordu Harry'nin dudaklarına o yüzden öpüşleri sert ve hızlıydı.

Harry nefes alamadığını hissediyordu yavaşça Tom'u ittirmeye çalıştı ama güçü yetmedi bu yüzden yavaşça Tom'un göğsüne vurmaya başladı. Tom hemen Harry'nin ne demek istediğini anlayıp geri çekildi.

Harry utancından kıpkırmızı oldu ve koşarak kendisini hogwarts koridorlarına attı. Arkasına bile bakmadı sadece koşuyordu tam büyük salonun koridorundan dönüyordu ki birine çarpıp yere düştü. Canı acımıştı kafanı kaldırıp kime çarptığına baktı draco' ya çarpmıştı. Draco' hemen kendine gelerek elini kalkması için harry'e uzattı. Hemen tutup kalktı.

Harry: teşekkürler Malfoy

Draco: önemli değil efendim.

Diyerek hafifçe eğildi. Demek ki Tom'un etkisi bu kadar fazlaydı kendisi ile yıllarca dalga geçen sürekli kavga ettiği çocuk önünde eğilmişti. Harry rahatsız hissetti kendini.

Harry: şey artık Tom ile evleneceğime göre sık sık görüşeceğiz draco o yüzden eğilmene ve efendim demene gerek yok artık bu düşmanlık bitsin arkadaş olalım benim gibi ilk adımla sesle

Draco: ama öyle olmaz efendim

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin