24. Bölüm

127 16 2
                                    

Tom'un gözleri kırmızının en koyu tonu oldu ve yüzündeki ifade hiç iyi şeyler olmayacağını gösteriyordu ve gerçektende olmamıştı Tom onlara zevkle işkence ediyor sonra iyileştirip tekrar yapıyordu en son her yerleri derin kesiklerle ve morarmalarla kaplıydı. Onlara acımıştı ama bunu hak ettiklerini bildiği için durduramadı.

Yavaş yavaş etraf kalabalıklaştı. İlk önce bir iki tane gelen aydınlık taraf büyücüsü ve karanlık taraf büyücüsü vardı. Ama sayıları bir kaç dakikada artmıştı. Herkes şaşkınlık ve korku ile tom'a bakıyorlardı. Yüzündeki o büyük sırıtış ile adamlara işkence ediyordu ve bu görüntü herkesin midesinin kaldırabileceği bir şey değildi.

Biraz daha devam ettikten sonra bu durum bazı büyücüler yoldaşlarını kurtarmak için ne kadar şuan onlarla ilgilenmese de en ufak harekette tüm dikkatini onlara vereceğini biliyorlardı bu yüzden hepsi beraber saldırmaya karar verdiler. Hepsi büyülerini ayarlayıp Tom'un üzerine doğru attılar ama düşünmedikleri şey Harry'nin onu koruması olmuştu Harry Tom'un önüne geçip kalkanlarını ayarladı tabi Tom'un her zaman etrafında kurulu bıraktığı kalkanlar ile birlikte çok güçlü bir kalkan yarattı ve gelen birleşik saldırıyı geri püskürttü.

Herkes ona şaşkınlık ile bakıyordu çünkü herkes onun zorla evlendirildi diye düşünüyorlardı ama şuan onu kendi isteği ile korumuştu ve bu büyük bir şaşkınlığa yol açtı ama en büyük şoku yaratan Harry'den yayılmaya başlayan büyü güçüydü çünkü aşırı yoğun ve baskındı Tom bile buna şaşırmış ve onu izliyordu.

Harry: siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Sizi daha önce uyardık iki taraf da saldırmayacak diye iki tarafta huzur içinde yaşasın diye çabalıyorum ama işe yaramıyor. ben ilk Tom ve takipçileri anlaşmayı bozar sanmıştım ama siz canınızdan olmaya dünden razı gibisiniz sırf ölmeyin diye Tom'u sakinleştirmek için çabalıyorum ama boşuna galiba ölmek istiyorsanız ölün. Bu yaşıma kadar bana karanlık tarafın kötü olduğunu hatta kendi ailelerine bile zarar verdiklerini söylediniz Tom ile evlenmeye karar verdim ve bu kararı aldığımızdan beri bana çok iyi davrandı sadece o değil diğer ölüm yiyenler de bana iyi davrandı korudular ama siz bana hemen düşman gibi davranıyorsunuz bundan sonra karşı çıkmayacağım ölmek isteyen saldirsin ben artık Harry Potter değilim Harry Riddle oluyorum ve aileme zarar veren kim olursa elimden çekeceği var.

Tomarry (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin