Harry: Tom ben üzgünüm henüz tam alışamadım senin varlığına ama bu sana güvenmediğimden değil yemin ederim.
Feromonlarımı tutma sebebim ise şey kızışmam yaklaştı ve feromonlarım çok yoğun bu yüzden onları serbest bırakmadım çünkü biliyorsun ki kızışma da kendimizi kontrol edemiyoruz çiftleşmek istiyoruz o yüzden seni rahatsız edeceğimi düşündüm ve ilaçlarla falan halederim dedim. Bu yüzden senden uzak durmaya çalışıyorum. Özür dilerim Tom.Tom: Harry ben senin zaten kızışmanın yakın olduğunu biliyorum ama senden rahatsız değilim hem evleneceğiz artık birbirimize yardım edeceğiz bu yüzden yardım istiyorsan ederim ben sadece sen istemiyorsun diye ileri gitmedim. Hem o baskılayıcı ilaçlar bir omega için tehlikeli biliyorsun bu yüzden ilaç kullanma ve ne istiyorsan şöyle yardım ederim.
Harry: Tom teşekkür ederim. Ben daha öncesinde biraz korkmuştum ama şimdi korkmuyorum bu yüzden şey benimle sevişir misin?
Tom: böyle söylersen nasıl hayır derim.
O zaman önce duş alalım.Harry: tamam
Harry ve Tom duş almak için banyoya girdiler Tom küveti sıcak suyla doldurdu sıcaklığının Harry'i yakmayacak şekilde ayarladı. Sonra yavaşça harry'e yaklaştı ve üzerindeki kıyafetleri çıkartmaya başladı yavaşça tişörtünü çıkarttı elleri Harry'nin hafif kaslı ve normal erkeklere göre biraz daha şiş olan göğüslerinde gezdirdi Harry vücudunda dolanan soğuk eller ile titredi. Tom yavaşça ellerini aşağıya doğru indirmeye başladı ama onu durduran şey Harry'nin evliydi.
Harry: bu hiç adil değil benim üzerimi çıkardın ama kendi kıyafetlerin hal duruyor bende senin vücudunu görmek istiyorum.
Tom: hay hay prenses hemen çıkartıyorum.
Tom kendi tişörtünü çıkarttı Harry hayran hayran Tom'un kaslarına bakıyordu. Bir anda ağzından istemediği bir soru kaçırdı.
Harry: inanılmaz. Sen insan olduğuna emin misin? Bu kadar kası nasıl yaptın ya.
Tom: ( kahkaha attı ) evet insanım bir tanem ve unuttun herhalde ama ben 56 yaşındayım vücudum ne kadar genç olsa da ve bunun nerden baksan 40 yılını düşmanlarım beni yakın dövüşte yenemesin diye geliştirerek geçirdim ve sonucunda bu kasları elde ettim.
Harry: ( yüzü kızardı ) şey Tom dokunabilir miyim?