Profesör dumbledore'un odasına geldik ben ve Tom Tom'un yarattığı ikili koltukta yan yana oturduk. Tom'un eli hala belimdeydi. Kalbim kıpır kıpır atıyor ve çok utanıyordum ama yapabilecek hiçbir şeyim yoktu sonuçta bunu ben teklif etmiştim bu yüzden şikayet etmeye hakkım yoktu.Dumbledore: şimdi bu konuyu düzgün bir şekilde anlatmanızı istiyorum.
Tom: duydun işte bunak biz evlenmeye karar verdik.
Dumbledore: onu anladık zaten Tom buna nasıl karar verdiniz ben onu soruyorum.
Tom: labirentte Harry ve cedric denen çocuk kadehe dokunduklarında benim istediğim yere cisimlendiler onları orada yakaladım. Cedric denen çocuk şansını biraz fazla zorladı bende ona biraz acı çektirdim. Harry de bunu görünce bir anda asasını alıp oradan kurtuldu. Bana gücünün yetmeyeceğini bildiği için benimle konuşmak istedi. Ölüm yiyenlerimi Cedric'le orada bırakıp Harry'le baş başa konuşabileceğim bir yere gittik ve orada bana bu teklifi sundu bu sayede iki taraftan da en güçlü ve Umudu olan kişiler birleşirse savaşın biteceğini düşündü haklıydı ama karşılığında bana varis verecek böyle anlaştık tabii bazı kurallarımız var ve onlara her iki tarafında uyumasını istiyoruz hem aydınlık hem de karanlık taraftan uyumayan olursa her iki tarafta bizzat benim tarafımdan cezalandırılacak anladın mı şimdi yaşlı bunak.
Dumbledore: anladım ama Harry gerçekten bunu yapmak istediğine emin misin? omega olduğunu tabii ki biliyorum ama gerçekten tom'a güvenebilecek misin ondan bir çocuk istediğine emin misin?
Harry bu sorularla beraber herkesin ona baktığını biliyordu ne cevap vermesi gerektiğinden Emin değildi herkesin ona olan bakışları onu biraz korkutmuştu ama evet Tom'un sözünün eri olan biri olduğundan emindi ve bir varis istiyordu bunu ona verecek olan kişiye de sahip çıkacağından emindi bu yüzden ondan korkmuyordum korkması gerekenler diğerleriydi.
Tom Harry'nin aklından geçenlerin hepsini duymuştu ve bu onu gülümsetmişti.
Harry kafasını kaldırıp gülümsemeyi görünce rahatladığını hissetti.
Ama diğerleri Tom'un yüzündeki gülümsemeyi görünce titrediler korkuyla çünkü herkes biliyordu Tom gülümsüyorsa bu gülümsemenin arkasında bir şey vardı.