Tom: boşver uyanır bizardanHarry: tom lütfen yardım et kalbi çok yavaş atiyor.
Tom: neden yardım edeyim bana ucube derken çok iyi durumdaydı şimdi kendi iyileşsin
Harry: bana zarar vereceğini sandığı için beni korudu lütfen onu iyileştirme de bana yardım et.
Tom: üzgünüm Harry ama hatasının bedelini çekmeli.
Harry bir anda ayağa fırlayıp Tom'un elini tuttu onu çekerek cedric yanına getirdi feromon kokusundan endişeli olduğu anlaşılıyordu.
Harry: bana söz vermiştin her zaman beni destekleyecektin. Arkadaşlarımın zarar görmesine izin vermeyecektin sözünü tut.
Tom Yavaş adımlar ile Harry'e yaklaşıp muzip bir şekilde sırıtarak konuşur.
Tom: pekii benim bundan çıkarım ne olacak
Harry başta anlamayıp boş boş Tom'un suratına baktı sonra kafasına dank edince yüzü kızarmaya başladı ve bir süre sustu. Birkaç saniye sonra Cedric acı ile kıvranınca düşüncelerinden çıktı ve bir anda Tom'u yakasından tuttu ve kendine çekti ve yanağına küçük bir öpücük bırakıp biraz kendini geri çekti.
Harry: bu öpücüğün dahasını istiyorsan bana yardım et.
Tom: tamam.
Tom Harry'nin kendisini çekiştirmesine izin verdi. Cedric yanına geldiklerinde Tom bir elini Harry'nin beline koydu diğerini cedric'e uzattı ve gözlerini kapadı elinden etrafa mavi bir ışık yayılmaya başladı. Harry şaşkındı asasını kullanmadan büyü yapıyordu ve sanki bu tek başına zor değilmiş gibi birde sözsüz büyü yapıyordu. Bu adam neydi böyle Harry ikisini de ayrı ayrı denemişti başarmıştı da ama kolay bir ışık büyüsünü ikisinden her hangi biri ile de yapabilmesi çok uzun sürmüştü. Bunları düşünürken cedric bir anda uyandı. Karşısında Tom'u görünce harry'i arkasına çekerek sakladı. Cedric'in bu hareketine Harry kahkahalar atmaya başladı Tom ise sinirlenmişti. Biraz daha böyle kalmak istiyordu Harry ama biraz daha böyle kalırlarsa Tom'un cedrici öldürebileceğini biliyordu. Tam ağzını açmış cedricye korkulacak bir şey yok diyecekken cedric Harry'nin elindeki asayı aldı ve Tom'a doğrulttu. Tom ise hiç kıpırdamadı. Ama Harry Tom'u korumak için önüne geçti. Tam lanet Harry'e çarpacakdıki Tom sözsüz ve asasız kalkan oluşturdu. Bir anlık sinirle cedric asasını alarak onu havaya uçurdu.