2

252 36 60
                                    

Suga ile dolaşıyorduk, bana baktı "acıktın mı?" kafamı salladım "biraz" dediğimde güldü "yemek yiyelim, ne istersin?" yemek sokağına girmiştik.

Omuz silktim "her şeyi yiyebilirim" güldü "pekalaa, burger?"  kafamı salladım "olur"  ilerideki burgerciye girdik, yoongi hyung'a geç geleceğimi mesaj atarak haber verdim ve  sevdiğim menüyü söylemiştim.

Masaya oturduk, etrafa bakıyordum ama suga telefonu ile ilgileniyordu, konuşmayı sevmiyordu galiba, yoongi hyung olsaydı konuşmasak bile yemek yerken asla telefon ile ilgilenmez konu açmaya çalışırdı.

Galiba hyung'um ile sadece dış görünüşleri benziyordu, mesaj geldiğinde baktım

Yoonie kedy 😻

Dışarıda mı yiyeceksin, şoför gönderebilirim

  Suga yemek teklif edince kabul ettim ama galiba sandığımdan erken gelicem
    

Neden? Ne oldu?

  Ben konuşuruz falan sandım ama yüzüme bile bakmıyor
      

Üzülme bebeğim  belki de konuşmaya utanıyordur, sen konuşma başlatmaya çalış, olmaz mı güzelim

Ama burada uke olan benim, bu çok saçma
    

Ah bebeğim bunun uke lik ile alakası
yok, biliyorsun değil mi?


Ama hyung şans'ı ben değil o istedi neden ben çabalayayım ki

Hoseok bu ego'nu  benden mi aldın bebeğim

  
Senden pek çok şey aldım hyung 🤭

İstersen gel, beraber gezeriz

Ama ayıp olmaz mı?

Ah hoseok, tamam yemeğini yedikten sonra gel beraber vakit geçirelim güzelim

Oluur, deniz kenarına da gidermiyiz 🥺

Gideriz güzelim

Süper, yemek yedikten sonra geliyorum, görüşürüz yoongi shiii~

Hoseok, neyse görüşürüz

Telefonu kapatarak kenarı koydum, geriye yaslandığımda çalışan burger leri getirdiğinde aldım "teşekkürler" dediğimde güldü "afiyet olsun" diyerek gittiğinde suga telefonu kenarı koydu, cidden buluşma ayarlayıp beni eken resmen oydu, sinir olmuştum.

Yoongi hyung'u özlemiştim, yemeği bitirdiğimizde o ödediği için kalkmıştık, elini uzattığında tutmadım "eve geç kalıyorum" kafasını salladı "bırakmamı istermisin?" dediğinde kafamı salladım "teşekkür ederim gerek yok, görüşürüz"  "görüşürüz" dediğinde şoförün attığı konuma gittim ve arabaya geçtim.

Eve geldiğimizde koşarak kapıyı çaldım, açıldığında çantamı kenarı atarak salona geldim, telefon ile konuşuyordu, koşarak sırtına atladığımda bacağımı tuttu, boynuna sıkıca sarıldım, mandalina kokusu çok güzeldi.

Telefonu kapatarak koltuğa attı, ellerini kalçamın altında birleştirdi "hoşgeldin" yanağını öptüm "çok sıkıcıydı hyung, resmen tek kelime konuşmadı" kafasını salladı, yukarı çıkmaya başladı "eğlenmen için her şeyi yapalım o zaman" dediğinde boynunu öptüm "bir tanesin" dediğimde odama geldik.

Beni indirdi "hazırlan o zaman" kafamı salladım, anlımı öperek çıktı, gülerek hazırlandım, yoongi ile dolaşmak mükemmel bir şeydi, ona cidden aşıktım, sessizliği bile konuşuyordu.

Bu yoongi'yi yazmazsam ölürdüm ☠️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yoongi'yi yazmazsam ölürdüm ☠️

sope : ıvyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin