Arkadaşlarımı eve çağırdığımda jin hyung 3 kasa içki çıkartmıştı mahzen den, yoongi hyung "jin hoseok'un arkadaşları gelicek" kafamı salladım, jin hyung "ne var onlarda içsin, ayrıca bu gün canım içmek istiyor" diyerek oturduğunda jimin hyung geldi "içkii, bu gece içiyormuyuz" bir şişe aldı.
Yoongi "hayır, çocuklar gelicek" göz devirdim "hyung biz çocuk değiliz" diyerek mutfağa girdim, arkamdan "hala çocuksun" güldüm "külağıma anlat" diyerek bir bardak su aldım.
Telefonum çaldığında baktım, namjoon arıyordu, açtım
-namu
+hoseok bu salak korumalar bizi içeri almıyor
-bekle geliyorum
+tamam
Telefonu kapatarak evden çıktım, ana kapıya geldim "açsanıza kapıyı" yongju kapıyı açtı, jungkook "sonunda amk" dediğinde güldüm, eve geçtik.
Salona geçtiğimizde yoongi hyung "hoşgeldiniz" dediğinde kafalarını salladılar, jin ve jimin hyung'u gösterdim "siyah saçlı jin hyung 35 yaşında" jin hyung kaşlarını çatarak "hoseok" dediğinde güldüm "sarı saçlı jimin hyung 32 yaşında" diyerek tanıttım.
Arkadaşlarıma döndüm, "hepimiz yaşıtız, uzun namjoon, iri gözlü jungkook ve bu da taehyung, arkadaşlarım" dediğimde kafa salladılar "memnun olduk" dediklerinde oturduk.
Jin hyung "içiyormusunuz?" dediğinde taehyung "içki severim" jungkook "biraz" dediğinde namjoon "arada içiyorum" dediğinde jin "arada mı? Benim ile takılmalısın namjoon shii" güldüm, flört modu açılmıştı.
Namjoon "zamanım olursa tabi dolaşabiliriz hyung" jin sırıttı "güzel" dediğinde namjoon'un yanakları kızardı, jungkook eğilerek kısıkça "hoseok jimin hyung direkt bana bakıyo, korkuyorum" göz devirdim "o fazla muhabbet etmez, konu açmanı bekliyor" kafasını salladı "anladım" diyerek jimin'e öndü.
Taehyung "yav hiç bana göre hyung'un yok mu 1.80 - 82 boylarında falan" güldüm "yok galiba bilmiyorum" dediğimde kafasını salladı ve geri yaslandı.
Jin hyung "hadi içelim" yoongi "önce yemek jin, hoseok'un midesi hassas" dediğinde kalkarak yanına oturdum, kafamı omuzuna koyduğumda saçlarımı öptü, hizmetli yemek hazır dediğinde kalktık.
Yemekten sonra herkes içmeye başlamıştı, jin hyung "ağır içkiler getirdim" kafamızı salladık, 40 dakikadır içiyorduk ama ben daha 2. şişemdeyken hepsi 6. şişesini açmıştı, yoongi'nin yanına oturduğum da belime kolunu sardı, gevşekliğinden 6 şişeden fazla içtiği belli oluyordu.
Ona yaklaştım "dans edelim mi hyung" çenemi omuzuna koydum, bana döndü peltek dili ile "edelim bebeğim " dediğinde elini tutarak kaldırdım, telefondan şarkı açıp kenarı koydum, kollarımı boynuna sardığımda beni iyice kendine yasladı, bütün vücut hatlarını hissediyordum ve kalbim patlayacaktı.
Parmak uçlarıma çıkarak yüzlerimizi yakınlaştırdım, dudaklarıma baktı, yaklaşmaya başladığımda gözlerime baktı "hoseok hayır" elimi yanağına koydum "bir kereden bir şey olmaz" dediğimde yutkundu.
Yaklaştığımda dudaklarımızı birleştirdi ve öpmeye başladı, gülerek karşılık verdim, sıkıca sarıldım, ah dudakları yumuşacıktı, hayalimden bile daha iyi hissettiriyordu.
Elimi saçlarına daldırdığımda kalçalarımı okşadı ve beni kucağına aldı, eğilerek yeniden dudaklarını öptüm, daha sonra bana çok kızacaktı ama umrumda değildi, dudaklarını, dilini hissetmek için 5 yıl beklemiştim.
Beni duvara yasladığında sürtünmeye başladım, elini t-shirt ümün içine sokarak vücudumu okşadı, elini göğüs ucuma getirip parmağını bastırdığında inlemiştim, geri çekildi, t-shirt ü iyice kaldırıp dudaklarımın arasına koydu, eğilerek vücudumu öpmeye başladığında dişlerimi sıktım, tanrım bu hayalimin ötesine geçiyordu.
Bunları hatırladığında siki tutucaktım ama umrumda değildi, göğüsümü ağzına aldığında inleyerek saçlarını tuttum, ısırarak emiyordu ve ben kendimden geçiyordum.
Geri çekildi, t-shirt ü indirdi, dilini boynumdan başlayarak dudaklarıma kadar sürttü, dudaklarımı araladığımda dilini ağzıma sokarak öpmeye başladığında karşılık verdim, tanrım bu adam beni öldürücekti.
Geri çekildiğimizde "sarhoşluğumdan yararlanman yanlış seçimdi hoseok" dediğinde sert çıkan sesi korkutmuştu, yutkunarak "h-hyung" beni kucağından indirdi "odana git, duş al ve uyu" kafamı salladım ve hızlıca yukarı çıktım.
Evet hoseok siki tutmuştun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : ıvy
Fanfictionhoseok yoongi'ye çok bağlıydı tabi yoongi'de hoseok'dan farksız değildi