3

212 32 39
                                    

Yoongi hyung ile kahvaltı eder iken "suga ile buluşacak mısın?" kafamı salladım "bilmiyorum konuşmadık" bana baktı "okul çıkışı bir şeyler yapalım diyecektim" dediğinde güldüm "garip hissediyorum" diyerek meyve suyumu içtim.

Kafasını salladı "ne gibi" arkama yaslandım "suga ile vakit geçirdikten sonra senin ile vakit geçiriyorum ama sanki iki flörtüm varmış gibi hissetiriyor" güldü "2. Si mi benim yoksa o mu?" dediğinde kafamı salladım "sen hangisini isterdin?" diyerek cesurca gözlerine baktım.

Farkında olmadan ciğer yemiştim galiba.

Sırıttı, ah yan sırıtışı beni öldürmeye yeterdi, kahvesi ni içti "flört olup olmadığıma göre değişir ama her zaman birinciliği sevmişimdir" kafamı salladım "seçme hakkı verdim" dediğimde güldü "flörtün olmam için beni teşvik ediyor gibi görünüyorsun" yutkunarak geri yaslandım.

Omuz silktim "ne, senin için en ideal kişi olduğum gerçeğini göz ardı etmeyeceğim" geri yaslandı "benden cesaret de almışsın"   "senden pek çok şey aldığımı söylemiştim yoongi shii" dediğimde güldü "çok tatlısın hoseok ama ben rakibimi ezmeyi severim, biliyorsun" diyerek kalktı "doydun mu?" kafamı salladım ve bende kalktım.

Elini tuttuğumda parmaklarımızı kenetledi, çantamı aldı, evden çıktık ve arabaya geçtik.

Yaklaştım "flörtüm olucakmısın" diyerek güldüğümde anlımı öptü "hayır"  göz devirdim "ama ya" dediğimde güldü "hoseok senden büyüğüm bebeğim ve bana babanın emanetisin o yüzden boş hayaller kurma" çenemi omuzuna koydum.

"Ama hyung" dediğimde burunlarımızı sürttü "öteye kay hoseok, sana 3 beden büyük gelirim" güldüm "büyük beden severim"  çenemi tuttu "zorlama" dediğinde elini tutarak anlımı omuzuna yasladım "inatçılığını kırmak için bir yol bulmak çok zor" dediğimde saçlarımı öptü.

Okula geldiğimizde yanağımı öptü "iyi dersler, sınavlarına 2 hafta kaldı, sıkı çalışmışsın dır diye umuyorum" dediğinde yutkunarak güldüm "biliyorum, görüşürüz"  arabadan indim, ben hiç çalışmamıştım ki amk, ceza alıcaktım, sıçmıştım.

Sınıfıma girdiğimde jungkook, taehyung ve namjoon yerlerine oturmuşlardı, namjoon'un yanına oturdum "sıçtım" dediğimde güldüler, jungkook "ne oldu" yutkunarak "sınavlar başlayacak ama ben hiç çalışmadım, sınav sonuçlarım düşük gelirse ceza alıcam"  namjoon "merak etme dostum yardım ederiz" dediğinde güldüm "teşekkür ederim namu" dediğimde omuzuma vurdu.

Taehyung "suga ile nasıl gidiyor" göz devirdim "gitmiyor, buluşmalarımızda neredeyse hiç konuşmuyoruz, sanki ben ondan şans istemişim gibi davranıyor" dediğimde jungkook "bu kötü olmuş bak" omuz silktim "umurumda değil şahsen" dediğimde güldüler.

Umrumda olan tek şey yoongi ve sınavlardı.

Hoşikkk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşikkk

sope : ıvyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin