final

234 27 60
                                    

Yoongi seçtiğimiz yüzükleri yaptırmıştı, yongju paketi getirdiğinde yoongi'nin kucağına oturup açmaya başladım, yoongi belimi okşayarak boynumu öptü.

Namjoon "ne o , çok heyecanlısın" dediğinde güldüm "yüzüklerimiz"  jin "ne yüzüğü" dediğinde yoongi belime sıkıca sarıldı "nişan yüzükleri" dediğinde taehyung "lan ne zaman oldu" güldüm "oteldeyken" diyerek kutuyu çıkarttım "sonunda" yoongi güldü "sakin ol" dediğinde yutkundum.

Ellerim titriyordu, kutuyu açtığımda sade altın iki yüzük vardı "yoongi çok güzeller" yukarıdan jungkook'un kolunu tutmuş jimin hyung indi, jungkook "hey ne oldu" dediğinde güldüm "yüzüklerimiz geldi" dediğimde jimin "ne yüzüğü" dediğinde yoongi "nişan yüzüğü"  yüzükleri gösterdim "sana ne oldu hyung" dediğimde gözlerini kaçırdığında jungkook güldü.

Taehyung "lan ne oluyo amk, jungkook sememisin" dediğinde güldük, jungkook "tabiki" dediğinde kafamı salladım.

Yoongi'nin yüzüğünü taktım, o da benimkini taktığında ellerimizi kenetledi "çok güzel" dediğimde belimi okşayarak "evet bebeğim çok güzel"  elimi öptü, yanağını öperek burnumu yanağına bastırdım.

Jin hyung "namu biz de evlenelim" namjoon kafasını salladı "ileride neden olmasın" dediğinde jimin "jungkook" dediğinde jungkook "söyle güzelim" dediğinde taehyung ile kusma hareketi yaptık

Jimin "evlenmek istiyorum" dediğinde jungkook "evleniriz tabi"  taehyung "bekarlık sultanlık" dediğinde kafamı salladım, yoongi çenemi öptü "galiba çifte düğün olucak"  güldüm "asla" diyerek boynuna sarıldım.

Dudaklarımı öptü "seni seviyorum" dediğinde yanağını okşadım "bende seni seviyorum"  burunlarımızı sürttü, gözlerimi kapattım.

Taehyung "aşkınızı ötede yaşayın be, midem kalktı" kafamı salladım, namjoon kalktı "hadi aşkım dolaşalım" dediğinde jin hyung kalkarak elini tuttu "hadi gidelim" jungkook "krem sürelim" dediğinde jimin "jungkook ne diyorsun"  kalktılar, jungkook jimin'i kucağına aldı.

Taehyung "gidip kuş alıcam isminide sushi koyucam ama bunu neden istediğimi bilmediğim için kendimi sorgulayacağım" diyerek gittiğinde arkasından baktık, yoongi "ne?" dediğinde kafamı salladım "bilmiyorum" diyerek dudaklarını öptüm, yanağımı okşayarak karşılık verdiğinde sıkıca sarıldım.

Ayrıldığımızda "düğün için yer belirlemeliyiz" kafamı salladım "aile arasında yapsak, kalabalığı sevmiyorum, biliyorsun" dediğimde kafasını salladı "sen nasıl istersen, o kadar organizasyon ile uğraşamazdım, 100 kişilik bir yer ayarlamalıyız"  yutkunarak "n-neden?" dediğimde yanağımı okşadı "aile ve iş yaptığım bir kaç kişi" dediğinde kafamı salladım "anladım" diyerek ellerimize baktım.

Yüzüklerin içine tanışma tarihimizi yazdırmıştı yani 8 yıl öncesini, bu adama cidden aşıktım, aşkı beni deli ediyordu.


///////////

Yüzükler, sade olan yüzükler çok güzel 😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzükler, sade olan yüzükler çok güzel 😍

Güzel kuşum sushi'yi koymazsam olmazdı 😻😌😹

DüzenlemeAnnem sushi mi dışarı atmış, kapıyı kapattı için o da gitti 😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Düzenleme
Annem sushi mi dışarı atmış, kapıyı kapattı için o da gitti 😭

sope : ıvyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin