11

186 26 29
                                    

Otel sıkıcıydı, ben evimi özlemiştim, yoongi'nin yanına giderek oturdum "sıkıldım ben, eve gitmek istiyorum" dediğimde güldü "jin yüzünden kalıyoruz hoseok" omuz silktim "biz gidelim onlar kalsın" 

Kafasını salladı "olmaz hoseok hepimiz geldik, ayıp olur" kalkarak bacaklarına oturdum, belimi tutarak kendine çekti, gülerek dudaklarını öptüğümde karşılık vererek belimi okşadı.

Ayrıldığımızda güldüm "en son" diyerek saçlarını düzelttim "cehennemi yaşatıcaktın" tek kaşını kaldırdı, tanrım bu adam beni öldürücekti, elini baldırıma koydu "o kadar istekli misin?  Yüzümü hiç görmemeye" dediğinde kafamı salladım "hayır" gülerek yanağımı öptü.

"Minik bebeğim" diyerek dudaklarımı öptü, kafamı omuzuna koydum "neden üstüne bir şey giymiyorsun?" diyerek karın kaslarına elimi koydum, beni azdırıyordu bu adam.

Elimi sürterek omuzuna getirdiğinde yutkundum, saçlarımı öptü "sıcak hoseok ve rahatsız ediyor"  kafamı kaldırıp ona baktım "önceden hiç çıkartmıyordun ama" dediğimde güldü "sen olduğun için, rahatsız olmanı istemedim"  anlımı ovdum "şimdi her kes görüyo, üstünü giyin" dediğimde kafasını salladı "hadi ama hoseok" kalkmaya çalıştım ama bırakmadı.

Pes ettim "bırak be" dediğimde boynumu öptü "hayır" diyerek yeniden öptü, t-shirt ü mün eteklerinden tuttum "bende çıkartırım" ellerimi tuttu "saçmalama"  omuz silktim "neden miş, sıcak ve rahatsız ediyor"  göz devirdi "iyi giyerim şimdi" dediğinde yanağını öptüm "aferin"  elini t-shirt ü min altına soktu "odaya gitsek iyi olur" dediğinde yutkunarak baktım.

Bacaklarımı tutarak belime de sarıldı, kalktığında boynuna sarıldım "ah sonunda evlenebiliriz"  güldü ve şakağımı öptü "istersen evleniriz tabi" dediğinde ona baktım "ciddimisin"  kafasını salladı "evet" diyerek asansörün düğmesine bastı, güldüm "güzel yüzük istiyorum o zaman"  kafasını salladı "seçerim birazdan" dediğinde güldüm.

"Ulan bu kadar kolaymıydı, Allah'ım deliricem" asansöre geçtik, dudaklarını öptüm gülerek karşılık verdi, asansördeki insanlar umrumuzda bile değildi.

Kata geldiğimizde indik, odaya geçtiğimizde beni indirdi, t-shirt ü mün eteklerinden tutarak üstümden çıkarttı, gülerek boynuna sarıldım, belimi okşayarak dudaklarımı öptü, sırtında ellerimi gezdirdiğimde kalçalarımdan tutarak kucağına aldı.

Koltuğa oturdu, ayrıldığımızda yanağımı okşadı "tek varlığım sensin" dediğinde güldüm "önceden param derdin" göz devirdi "para önemli hoseok ama şimdi sen, herşeyimi verebileceğim tek varlıksın" dediğinde yanaklarını tutarak burnunu öptüm.

Gülerek "yani yüzük mü alıcaksın" güldü  "bu numaran bir yerden tanıdık geliyor" dediğinde güldüm "hmm olabilir" burnumu öptü "hadi yüzük seçelim" diyerek yandaki tableti aldığında heyecan ile yüzüklere bakmaya başladım.

Tanrım Min seksi, yakışıklı, diss kralı, dünyadaki en mükemmel varlık ve kedi yoongi ile evlenicektim, sanırım bayılıcam.

/

sope : ıvyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin