10

199 28 25
                                    

Yoongi'nin arkasından giderken biri bana seslendiğinde durdum, etrafa bakarken suga'yı görmem ile göz devirdim, yoongi "o kim" dediğinde kafamı salladım "suga" güldü "bana benzemiyor" göz devirdim "tam olarak kopyan demedim zaten" dediğimde suga yanımıza geldi "hoseok neden mesajlarıma bakmadın"  kafamı salladım "umrumda değillerdi, beni sinirlendirmiştin" dediğimde yoongi güldü.

Suga "konuşabilirmiyiz" dediğinde yoongi tek kaşını kaldırdığında sinirlendiğini anlamıştım, güldüm "konuşalım" yoongi bana baktı, ilerledik.

Suga "üzgünüm hoseok sen haklıydın, ben senden utandığım için uzak duruyordum, yani sen benim için ulaşılmazdın ve ben yanımda olduğun için kendimi geri çekmiştim"  kafamı salladım "sorun değil ama yine de bu beni ukala olarak gördüğün gerçeğini değiştirmiyor" dediğimde elimi tuttu.

Kafasını salladı "üzgünüm hoseok cidden ben çok aptalım" dediğinde yoongi'ye baktığım da sinir ile sol gözü seğiriyordu, gülerek kafamı salladım, suga'nın elini sıktım  "tamam hatanı anladıysan sorun yok" diyerek baktığımda saçımı anlımdan çekti "bir şans daha istiyorum hoseok lütfen" yutkunarak baktım.

Yoongi belime sarılıp beni kendine çekti "yok şans, git hadi"  kaşlarımı çattım, suga "hoseok'un kararı bu seni ne ilgilendirir" dediğinde yoongi kafasını salladı "o benim sözümden çıkmaz, yani ikile, yürü hoseok" dediğinde kafamı salladım, kolundan kurtuldum.

Kaşlarımı çattım "ne yapıyorsun sen, belki şans vericem" dediğimde güldü "hoseok ya o ya ben, seç, çünkü bu hayatının seçimi olucak" dediğinde yutkundum "beni zorlayamazsın" kafasını salladı "bu onu seçtiğin anlamına mı geliyor"  kafamı salladım "hayır" dediğimde güldü "o zaman" diyerek elini uzattığında suga'ya döndüm "üzgünüm" diyerek yoongi'nin elini tuttu.

Suga "ama hoseok" dediğinde kafamı salladım "o benim her şeyim suga, üzgünüm"   kafasını salladı "pekala, kendine iyi bak" gittiğinde yoongi'ye döndüm "neden böyle bir şey yaptın" dediğimde güldü "bana aşık olduğunu sanıyordum" gözlerim doldu "duygularımı mı kullandın" dediğimde elimi sıktı.

Belime kolunu sardı "duygularını kullanmadım, benim olana şans tanıdım ve yine beni seçtin" diyerek çenemi okşadı "hoseok senin tek varlığım benim, bunu unutma" dudaklarımı öptüğünde kollarımı boynuna sardım.

Geri çekildiğinde güldü "sen sadece bana aitsin" dediğinde kafamı salladım, anlımı öptü "hadi gidelim" elini tuttum ve otele gittik.

/

sope : ıvyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin