JJK İLE HAYAL ET = ZORAKİ EVLİLİK =

5.1K 116 123
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 6.BÖLÜM ~

Jaewoo: arada bi gelirim tamam mı?..

Baban gelmemişti düğüne..

Yn: hm hm..

Suga: yn sen kaç yaşındaydın?

Yn: 22 . .

Suga: evlenmen için çok erken bir yaş..

Yn: bu konuyu daha sonra konuşuruz..

Hobi: bence de..hiç konuşmayalım daha iyi..

Jin: aynen j-hope haklı..

Jk: konuşma bittiyse dağılabiliriz..

Jaewoo: yn..

Yn: görüşürüz abi..

Jk ve yn arabaya binip evine giderler..üyelerde jaewooyu evine bırakıp evine giderler..

Jk yn'yi kucağına alır..

Dongmin: ^sizin gideceğiniz odadaki kamerayı ve diğer kameraları etkisiz hale getirmişti koruma..^ bu kamerala noldu?.!NİYE SİYAH LAN BUNLAR!.?

Jk evin içine girdikten sonra seni bırakır..

Jk: kameralar etkisiz halde güzelim

Yn: nasıl yaptın?

Jk: benim korumayı onun evine gönderdim dongmin napıyor dedim duşta dedi..bende direk kameraları yerinden söktüm..

Yn: şimdi deliye dönmüştür..yarın kesin gelir..

Jk: yarın ben bir yere gitmicem..korkmana gerek yok..

Yn: jungkook ben ne kadar teşekkür etsem sana az gerçekten..seninle zorla evlendim evet..ama sen gerçekten bana kötü davranmadın..normalde hep zorla evlenen insanlar kavga ederler şiddet olur..ama sen öyle değilsin..

Jk:^içses: dediklerimi yaparsan neden kötü davranayım ki..ama inan ki seni çok seviyorum.
Kötü tarafımı görmek istemezsin bile zaten^

Jk: iltifatların için teşekkür ederim..ama 1 tane oda var..benimle yatmak istemezsen anlarım..

Yn: sonuçta bu evde birlikte yaşıcaz zaten...birisi geldiğinde bizi ayrı yatıyorlar zannetmesinler aramıza yastık koyarız.

Jk: buna sevindim tatlım..

Yn: peki..

Odaya çıkarlar..

Jk: ben giysilerimi alıp lavaboda giyinirim sen seslenirsin gel diye..

Yn: hm hm..

Jk alır giysilerini ve lavaboya gider..

Yn de fermuarı açmaya çalışır..

Yn: off..

Yn biraz daha çabalar ve olur..

Tarlatanı çıkarıp bir köşeye kouar gelinliği ise yatağa koyar..yatağın üstünde bornoz vardı beyaz onu iyice giyinir ortalığı toplar ve jk'u çağırır..

Jk: bitti mi?..

Yn: evet..giysilerimi aldım sen yatabilirsin...

Jk: tamam..

Yn gider giysileri ve telefonuyla birlikte..

Banyosunu hızla yapar ve giyinir pijamalarını..havluyu kurusun diye askıya asar..jk'un bornozunun yanına...

Giydiğin⬇️

Yn: bunları ben koymadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn: bunları ben koymadım...

Pijamalardan bahsediyor..

Jk: sorun yoookk..elbise olmadığı sürece sıkıntı yok..ama elbise olursa ikimizde yanarız babanın dediğine geliriz..

Yn: yoktur heralde..bunu kesin babam yapmıştır..

Jk: umarım..gel uzan hadi..araya yastık koydum ben güzelim..

Yn: hm hm

Yn gelip yatar...

Jk: iyi geceler güzelim.

Yn: i-iyi geceler..

Herkes uyur...

Arkadaşlar belki bugün yine bölüm gelmeyebilir

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin