《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 57.BÖLÜM ~Arin hyun'un evindeydi..hyun onu evine getirmişti arkadaşının elinden zorla alıp..
Hyun: arin şu testi yap..
Arin: niye bana yardım ediyorsun..?
Hyun: seni unutamıyorum çünkü arin..2 yıldan beri unutamıyorum..
Arin: ya hamileysem hyun..napıcam ben?..çocuk halimle anne olmak istemiyorum..olursam benden vazgeçecek misin?
Hyun: hayır vazgeçmeyeceğim...hamileysen bile umrumda değil..seni seviyorum ben arin..bebeğine de sana da bakarım ben..sen yeter ki benimle birlikte yaşa..gerisini sonra düşünürüz..
Arin: babam izin vermicek biliyorsun demi..?.birbirimizi seviyoruz evet..bu güzel birşey ama ben bu yaşımda evlilik düşünmüyorum..
Hyun: beni kızdırmaya devam edeceksen seni kendim götürücem şu testi yapmaya..
Arin: tamam gidiyorum..
Testi alır gider..arin korkuyordu hamile olmaktan..
Testi yapar..ve aradan 20 dk geçer..l l çizgi görür anlamaz ve salona gelip hyuna verir..
Arin: hyun..ne bu?..
Hyun: hamilesin..
Arin: n-ne?..
Arin ağlar..
Hyun: arin yapma..bunu sen istemedin ki..ikimizde biliyoruz..hepsi o suho yüzünden..
Arin: ne dicem ben aileme..hyun korkuyorum..
Hyun: arin teklifimi düşünmeni istiyorum..bak inan bana herşey güzel olucak..neden inanmak istemiyorsun..?.ben size bakarım..sadece evet demen yeterli benim için..
Arin: babam izin vermez..daha reşit değilim..16 yaşına daha bugün girdim..
5 eylüldü bugün..
Hyun: o zaman evinr gidelim anlatalım aramızdaki herşeyi babana..ondan cevap bekleyelim..
Arin: hyun nereye?.
Arin kendini arabada bulur..sizin eve gelirler hyun zile basar..
Açan soomindi..
Soomin: a-arin sen..?
Arin ablasına sarılır..
Arin: sizi özledim abla..
Soomin: o piç mi yaptı sana bunları..?
Arin: daha sonra konuşalım lütfen..
Salona geçerler herkes ayağa kalkar ve jk konuşur..
Jk: arin..
Arin: baba..
Arin babasına sarılır..
Jk: hyun...
Hyun: kavga çıkarmaya gelmedim arinle olan aramızdaki bazı şeyleri anlatıcam..
Arin: hyun yapma..izin vermeyecek babam biliyorum..
Hyun: suho yüzünden şuan arin 1 haftalık hamile...elinden zor kurtardım suhonun..
Jk: ne diyorsun sen!?.arim bu doğru mu?
Arin: baba sakin ol..lütfen korkuyorum zaten
Hyun herşeyi anlatır...arinr dediklerini de dile getirir..
Hyun: siz izin verirseniz ben ona herşeyi unutturup yeni bi başlangıca başlatacağım..dediğim gibi 2 yıldan beri kızını seviyorum..arine de dedim..ister hamile ol ister hamile olma..ben sana her şekilde sahip çıkarım dedim..bebeği napacak bilmiyorum ama ben doğurmasından yanayım..bi babası olacak..o kişi de ben olucam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/
FanficBeğenilmeyeceğinden eminim...ama yazıcam beğenilmezse silip başka bir dizi yapacağım..