JJK İLE HAYAL ET =ZORAKİ EVLİLİK=

2.2K 61 92
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 31.BÖLÜM ~

Saat 03:30...

Yn uyanır..

Yn: ıııaaağhhh..

Esner....hfhfhshs töbe yarabbim gülesim geldi..

Neyse devam..

Yn: off canım karpuz çekti ya..var mı acaba evde?

Sen jk'a bakarsın sana sarılıyordu..burnunu gıdıklayıp hareket etmesini sağlarsın o da işe yarar diğer tarafa döner..sende kalkıp dolaptan sessizce ince bi ceket alıp mutfağa gidersin terlik giyip..

Jk uyuyordu hala..

Yn mutfağa gelir dolabı açar bi göz gezdirir bayağı ama karpuz göremez..

Saat 03:38 olur..

Yn: off yaaa bitmiş yaa..of..

Odaya tekrar geri dönersin..sessizce yatıp ağlarsın hormonlardan dolayı..

Jk sesini duyar..korkup hemen ayağa kalkar yanına gelir dolaşıp ışıkları açar..

Jk: bebeğim noldu iyi misin neyin var?

Yn: jungkook..

Jk: güzelim noldu?.neyin var?..neden ağlıyorsun?

Yn: karpuz yok dolapta..karpua istiyorum..

Jk: hah?..

Şok olup kalır...

Yn: ^daha çok ağlamaya başlarsın..^ karpuz yoooğhkk..

Jk: g-güzelim dur ağlama...sen görememişsindir karanlıkta gidip bulurum dolaptan ben..

Yn: yoksa gidip manavdan alalım..nolur nolur nolur..canım karpuz istiyor benim nolur jungkook.

Jk: tamam..tamam yoksa gidip alırız..offf!

Jk terlik giyer ve mutfağa gider ışıkların hepsini açar..dolabı açıp karıştırır her yeri bakar ama yoktu..

Yn de gelir...

Yn: var mııığ?

Jk: yoğk?.

Yn: hadi gidelim manava?

Jk: güzelim açık değildir ki şimdi saat 04:00 olmak üzere hem..nerden bulucaz?

Yn: bak eğer almazsan giderim bu evden geriye de gelmem...

Jk: tamam gidiyorum..gidiyorum bak gittim..

Evden çıkar..arabaya biner ve her yeri gezmeye başlar..

Saat 04:00 olmuşu anca..

Jk hala gelmemişti eve..

Korumalarla birlikte arıyordu jk karpuzu..

Jk: of yn ya düştüğüm hale bak..ama değer..seviyorum karımı..

Koruma: efendim çok yoruldum daha ne kadar yürüyeceğiz..?

Jk: sus luca sus..karpuz almadan dönersek hiç birimizi uyutmaz yengen..

Koruma: ahh peki efendim..

Bir süre sonra..jk durup açık bi manav görür tam kapatıyordu..jk koşarak tam hızla gider..

Jk: EFENDİM DURUN KAPATMAYIN!.

Amca: dur evladım bağırma..

Jk: amca allah rızası için kapatma..

Amca: noldu..bu saatte neden dışarıdasın..hemde evlisin?.karın merak etmiştir git eve..

Jk: karım yolladı amca zaten..karım hamile..tutturdu karpuz yicem doye gece yarısı..2 karpuz alabilir miyim?

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin