JJK İLE HAYAL ET = ZORAKİ EVLİLİK =

3.1K 77 64
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 15.BÖLÜM ~

SAAT 11:00'DIR..

Yn ve jk salonda oturuyorlardı..

Yn: hayatım...

Jk: efendim güzelim..

Telefona bakıyordu...sen seslenince bırakır..

Yn öpüp konuşur..dudağını öpmüştü..

Yn: bende seninle gelsem..evde sıkılırım..belki abimin de işleri vardır hem evi düzenliyordu en son her yerini..onunla ilgileniyordu..

Jk: yn seni tehlikeye atmak istemiyorum..dışarda bir sürü düşmanlarım var..evlendiğimi duymuşlardır..seni görürlerse hayatım mahvolur..

Yn: birşey olmaz..lütfen hadi..bende geleyim..

Jk: yn olmaz güzelim zorlama lütfen..canını yakmak seni kırmak istemiyorum bunu biliyorsun..sinir hastası olduğumu biliyorsun..

Yn: ama jungkook..

Jk: YN HAYIR DEDİYSEM HAYIR!.SANA DİYORUM Kİ DÜŞMANLARIM VAR BİR SÜRÜ!.SANA ZARAR GELSİN İSTEMİYORUM..!.GELMEYECEKSİN!.

Yn: bana bağırma..

Korkuyordun...babanla olanlar aklına gelir..

Titremeye başlarsın..

Jk: sana diyorum ki olmaz!.ama sen beni anlamıyorsun..yada anlıyorsun ama anlamak istemiyorsun..!

Yn: j-jungkook..

Jk: ne jungkook jungkook!.ne diyorsun?

Yn: korkuyorum bağırma..

Jk: ama anlamıyorsun yn beni..sana zarar gelse..ben napıcam?..söyle bana yn?..

Yn: tamam ama bağırmaya gerek yoktu sadece gelmek istedim..

Jk: alt tarafı şirkete gidicem bitanem..toplantı kısa sürücek zaten..ama sen kimseye kapıyı açma..beni ara..

Yn: peki tamam..

Saat 11:30'tu...

Jk: ben hazırlanmaya gidiyorum birazdan giderim..üyelerden birini gönderirim kalır yanında..

Yn: tamam..

Jk kalkar ve yanına gelip oturur..d.öper yavaşça..

Jk: bir daha benden korkma..sana saldırıcak olsam deminden yapardım..ama sen sevdiğim kadınsın..korkuyorum lafını duymayacağım bir daha..söz mü?

Yn: sende bana bağırma..korkunç oluyorsun..

Jk: söz bağırmayacağım..sende söz ver..

Yn: söz...korkmayacağım..

Jk: güzel..gidiyorum ben birazdan gidicem çünkü..

Yn: hm hm..

Burnunu öper ve kalkıp hazırlanmaya gider..

Arkadaşlar herkese iyi geceler diliyorum ve dinlenmeye gidiyorum bu pazar bu kadardı..başka gelmeyecek..bazı sorunlarım var onları halletmem gerekiyor üzgünüm..

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin