JJK İLE HAYAL ET = ZORAKİ EVLİLİK =

3K 76 122
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 17.BÖLÜM ~

Bir süre sonra..

Size bakalım..

Taehyung üstüne üstüne gelir..

Yn: tae..delirdin mi sen?..YAKLAŞMA..!

Tae: neden?..jk ile yaptınız zaten...benimle de yap..

Yn: sen delisin..JİMİN!.

Jimin: yn tamam sakin ol birşeyler yapıcam..bekle!..tae sakın birşey yapma gebertirim seni!

Tae: ...

Bir süre sonra jimin gider..

Tae sen yatağa gelince daha fazla üstüns gelir ve sen dengeni kaybedip yatağa düşersin..

Tae de üstüne çıkar..senin ellerini engellemek için bu şekilde yukarıda tutar...

⬇️

Senin kasıklarının biraz üstüne oturur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Senin kasıklarının biraz üstüne oturur..

Yn: SAKIN YAPMA!..bam kendim için asla üzülmem ama jk ile olan arkadaşlığınıza yazık olur yapma tae..JİMİN NERDESİN!.?

Tae: maalesed yn'cim..ben seni seviyorum çok geç..

Diyip boynundan emmeye başlar küçük küçük öpücük kondurarak..

Yn: IMDAAAATT..!

O sırada eve jk'lar gelir..

Jk jimin'i görür anahtar arıyorken..

Jimin: hah jungkook anahtarlar nerde anahtarlar..?!

Jk: çekil jimin..

Jk diğer çekmeceyi açar ve bulur..

Tae ise üstünü soymaya çalışıyordu ama sen kıpırdadığın için bir türlü yapamıyordu..

Yn: İMDAATT JİMİN!.

Jimin ve diğerleri gelir jk ile birlikte..

Jk kapıyı denediği anahtar ile açmaya başlar olmaz...sinirden açamıyordu..

Jk: geldim yn dayan!.tae sikicem olm seni!

Tae: eğer birazdaha kıvranmaya devam edersen direk altından baslayacağım..

Yn: tae git lütfen yapma lütfen!!..

Tae: yn sana aşığım diyorum..

Yn: AŞIKSAN AŞKINI İÇİNDE YAŞA..EVLİYİM BEN!.BIRAK BENİ!.

Jk dayanamayıp kapıyı hunharca tekmeler ve kapı kırılır..

Taeyi bi hışımla jimin alır ve aşağıya kadar götürür bi tane yumruk geçirir sonrs bir tane daha geçirir..

Jimin: SENİ VARYA GEBERTİRİM OLM BAK!.SABAHTAN BERİ BEN SENİNLE NE KONUŞTUM OLM!.?

Tae: SEVİYORUM JİMİN!

Jimin: seven insan zorla sahip olmaya kalkışmaz taehyung..sen sevmiyorsun sen yn jk ile evlendi diye ona takıntılı aşık oldun..psikopat oldun..Jk şimdi sana ne yaparsa yapsın haklı!

Jin: biz seninle kaç defa konuştuk bu konuyu tae!?.ya içinde yaşa sevgini olm..jk bugüne kadar bekledi..aşık olsaydı seni gördüğünde aşık olurdu yn sana zaten..ama jk ile evli ona aşık..seninkisi ise takıntı geçici heves..

Tae: galiba h-haklısınız..

Suga: galiba değik taehyung..haklıyız...şimdi kardeşin gibi olan jk'un yüzüne nasıl bakacaksın yn'in suratına nasıl bakacaksın onu düşün..

Dedikten sonra jk koşturarak iniyordu arkasından yn durdurmaya çalışıyordu..

Jk'u hobi ve rm tutar

Jk: SENİ GEBERTİRİM LAN!.SENİ DOĞRARIM TAE!.NE DEMEK KARIMA DOKUNMAK LAN!.NE DEMEK LAN!.KALIBINA SIĞIYOR MU BU YAPTIĞIN!..?HAH!.ADAMLIĞINA SIĞIYOR MU!.BEN SENİ KARDEŞİM BELLEDİM ARKAMDAN VURMAZ DEDİM!.KARIMA İYİ BAKAR,İYİ KORUR DEDİM AMA KOYNUMDA HAİN BESLEMİŞİM LAN BEN!.GİT LAN BU EVDEN GÖZÜM GÖRMWSİN2YOKSA GEBERTİCEM SENİ!.

Jimin taeyi alır ve götürür..

Yn: jungkook yeter!.tamam otur bak iyiyim diyorum yapma..

Jk: zarar vermedi demi sana!?.it oğlu it!.

Yn: hayır..ama tamam yaptı bir şerefsizlik..arkadaşlığını bozma jungkook..kardeş gibiydiniz..

Jk: saçmalama yn..benim öyle bir kardeşim olamaz artık..aramdaki bağı tamamen kopardı şerefsizlik yaparak..

Hobi: ben su getiriyorum ikinize..

Jk: tamam..

Saat 12:22'dir..

Yn: toplantına geç-

Jk: başka bir güne çektik sen boşver benim işimi..

Jimin: yn üzgünüm kusura bakma..engellemeye çalıştım arkasından..

Yn: senin bi suçun yok jimin..özür dilemene gerek yok

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum iş yerime..geç kaldım..

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin