《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 29.BÖLÜM ~Jaewoo: biz gidelim..
Jin: yn teşekkür ederiz...jaewoo getirdiğin için teşekkür ederiz..
Jaewoo: umarım iyi olur..yarın yn buraya gelir bi güzel konuşurlar jk derdini anlatır yn'ye..barışacaklarsa barışacaklar barışmayacaklarsa barışmayacaklar artık..seçim onların..
Jin: evet..seçim onların..
Jaewoo: iyi geceler o zaman..
Diyip evden çıkıp arabaya binerler ve yola koyulurlar..
Jin ve diğerleri de gidip yatar...jin jk'a yn'nin yarın geleceğini söyler jk da tamam der..
Üyelerden herkes yatıp uyur...
Sizde eve gelir üstlerinizi değiştirir uyursunuz..
Hızlı geçiş...
Ertesi gün..
Saat 13:00'dı..
Jaewoo yn'yi jk'un yanına bırakmıştı..üyeler ile sahile gitmişlerdi yn ve jk yalnız kalsınlar rahat rahat konuşsunlar diye..
Yn: evet seni dinliyorum..
Jk: yn beni nolur affet..düşünmeden etmeden seni bıraktım..
Yn: evet beni bıraktın..hemde onunla olabileceğime inandın..mutluluklar size dedin..oysaki ben onunla her....
Gözlerini kapatıp dudaklarını birbirine bastırırsın..
Yn: her gün aynı yatağa yatarken,z-zorla ilişkiye girerken,onun bana dokunmasına zorla izin verirken..
Devamını getiremezsin..
Jk: özür dilerim...özür dilerim..ne desen ne yapsan haklısın..istediğin kadar bana bağır çağır..aska sesimi bile çıkartmam...
Yn: onun elinden kurtulmak için onu seviyormuş gibi yaptım..ona iyi davrandım,dediklerini yaptım...sonra plan yaptığımı anladı ve beni başka birine satacaktı o adama escortluk yapacaktım..ama yapmadım..siz geldiniz..
Jk: bunları bilseydim en başında gitmene izin vermezdim..ama işte o an sinirimle,üzüntümle oldu..
Yn: ya sen...ben o lafları söyledikten sonra bana inandın..benim meselem bu...hiç mi bakmadın gözlerime..hiç mi anlamadın yardım istediğimi...o an belime silah dayadı sevdiklerini öldürürüm dedi..jk'u gebertirim dedi..ben sırf seni korumak için kendimi feda ettim..seni sevdiğim için..sana aşık olduğum için..bir kere eğer gözlerime baksaydın yardım istediğimi hayır dediğimi anlardın..ama bakmaya tenezzül bile etmedin..
Jk: yn..
Yn: hemen boşanıyoruz dedin ve boşandık..şimdi de bana diyorsun ki beni affet..ben seni nasıl affedicem jungkook..hah söylesene?!.
Yn: sana tekrar nasıl güvenicem?..ya beni tekrar bırakmandan korkuyorum?..anlıyor musun?..seninle nasıl birlikte olucam tekrar?.söyle jungkook..susma konuş..
Jk: yn haklısın herşeyde haklısın..diyecek bir şey bulamıyorum..ama şunu bil ki seni ben çok sevdim..ve hala da çok seviyorum..sana bir şey olsa ben asla yaşayamam..nefesim sensin nefes alamam..
Yn: bilmiyorum jungkook..yemin ederim bilmiyorum..sana inanıyorum ama güvenemiyorum artık..
Jk'un tuttuğu elini çekersin..kendi elini yani..
Jk: yn yapma bunu bana..
Yn: b-bana zaman ver..akşama kadar düşüneyim..o zarf içinde de birbirimizle görüşmeyelim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/
FanfictionBeğenilmeyeceğinden eminim...ama yazıcam beğenilmezse silip başka bir dizi yapacağım..