JJK İLE HAYAL ET = ZORAKİ EVLİLİK =

2.4K 47 17
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 25.BÖLÜM ~

Dongmin elini bacağına getirir...

Yn: ileriye gitme..t-tamam mı?

Dongmin: merak etme bebeğim gitmicem..

Dongmin dudağına yapışır..sen ne kadar karşılık vermek istemesende güç bela zor bela verirsin karşılık rolünü oynaman gerekiyordu..

O sırada içeriye dilini sokar ve diliyle emerek dudağını öpmeye başlar..

Sen içten içe ağlıyordun ama o bunu görmüyordu..ses çıkaramıyordun..sadece göz yaşların akıyordu..

Ağlamanı mutluluktan olarak göstermek için..

Yn: seni seviyorum sevgilim..

Dongmin: bende bebeğim..

Dongmin bacaklarını okşamaya başlar...

Senin ağladığını fark eder..

Dongmin: bebeğim neden ağlıyorsun?

Yn: h-hormonlar sevgilim..tetikledi s-sanırım..

Dongmin: hmm...yani benim yaptığım şeyden dolayı ağlamıyorsun değil mi?..

Yn: h-ayır..ondan dolayı ağlamıyorum..hormonlar yüzünden..

Dongmin: peki o zaman..

Sen esnersin yalandan..

Dongmin boynunu öper..

Dongmin: uykun geldi..

Yn: evet..gidip uyuyalım mı..?

Dongmin: senden bu cümleleri duymak...pek de inanasım gelmiyor sanki rol yapıyormuşsun gibi..

Yn: hayır sevgilim ne rolü...ben sana gerçekten aşığım..seni çok seviyorum..lütfen inan bana..herşey çok güzel olucak..mutlu olucaz üçümüz inan bana lütfen..

Dongmin: inanıyorum bebeğim sana..

Yn: içses: senden hep nefret edicem..seni hiç sevmicem..mutlu olmicaksın hiç..öldürücem..kendi ellerimle seni öldürücem..seni öldürmeyi dört gözle bekliyorum sevgili kocacım(!)...

Sevgili kocacım kelimesini bilerek söyledi sinirinden..

Dongmin seni kucağına alır ve odanıza götürür...seni yatırır daha sonra kendi de yatar yanına ve belinden sarılıp boynunu öper..

Dongmin: iyi geceler güzelim..

Yn: hm hm sana da bebeğim..

Dongmin kafasını yastığa koyar ve uyur rahatça..artık siz karı-kocaydınız..

Evli bir bireydiniz..

Üyeler de yatıp uyumuştu..

Abinde yatıp uyumuştu..


Arkadaşlar herkese iyi seyirler diliyorum...akşam geç çıkıcam işten düğün sezonu başladı çünkü..saç baş yapılcak bugün o yüzden bununla idare edin bugün başka gelir mi bilmiyorum..çok kısa oldu ama olsun artık 5 dk ya müşteriler gelicek çünkü..

Haydi bay bay diliyorum herkese..

Özür dilerim bu arada dizi kısa oldu bugün ama yapacak bişi yok..başka bir güne inşallah telafı ederim...

Kusura bakmayın...

😞😔♥️💜🙃🥰👋

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin