JJK İLE HAYAL ET =ZORAKİ EVLİLİK=

835 23 5
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 55.BÖLÜM ~

1,5 ay sonra

Arin odadan hiç çıkmamıştı..ağlamaktan gözlerinden yaş gelmiyordu neredeyse..

Hana arinin yanına arada bi geliyordu...konuşmaya çalışıyordu ama arin konuşmuyordu...

Jk arin ile kalıyordu kendine birşey yapmasından korktuğu için..koltukta yatıyordu..kabuslar görüyordu ve korkuyordu arin...

Sinir krizleri geçirdiğinde jk sakinleştirici iğne yapıyordu..

Onun haricinde kimseyle ne konuşuyordu ne de odadan çıkıp hava alıyordu..insan yüzü görmüyordu..yemek yemiyordu yese bile zorla 2-3 lokma kadar yiyip bırakıyordu midem bulanıyor yada doydum diyerekten..yada uykum var diyip..arada bi çok nadir mutfağa iniyordu annesinin babasının zoruyla yemek yemek için yada kahvaltı yapmak için..ama indiğinde de tabağın içindekilere bakıyordu yemiyordu oynuyordu çatalla..oda ayda 1 sefer falan oluyordu mutfağa inmesi..neşesi gitmişti..yüzü hiç bir şekilde gülmüyordu..

Saat 13:00'di...

Arin uyuyordu..genelde 09:30'ta ayakta olan kız şimdi öğlen sonuna kadar uyuyordu..

Arin çok değişmişti..

Herkes onu düzeltmeye çalışıyordu..

Ama arin asla eskisi gibi olamıyordu hiç bir şekilde..

Jk ve yn birde soomin salonda üyelerle oturuyordu..

Arin odasındaydı..

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum yoğunuz bölüm gelmeyecek. ..kısa oldu biliyorum bi dahaki sefere uzun yaparım..

Bays bebişlerimmm..

👋👋👋🥰💋❣♥️💋👋

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin