JJK İLE HAYAL ET = ZORAKİ EVLİLİK =

2.5K 49 141
                                    

《~ ZORAKİ EVLİLİK ~》
~ 24.BÖLÜM ~

Size bakalım..

Saat 10:50'ydi..

Sen gelin odasındaydın..dongmin de arkadaşları ile damat odasındaydı..

Siz biraz geç kalmıştınız normalde 10:30'ta başlayacaktı ama sorun oluştuğu için organizasyon ile 11:25 gibi başlayacaktı..

Dongmin: evet evet baba oluyorum doğru duymuşsunuz..

Sunho: sonunda hamile kaldı ha..senden..

Dongmin: aynen sunho..

Sang: yn seviyor mu seni?

Dongmin: valla ne olduysa oldu bilmiyorum ama..bana aşıkmış..beni seviyormuş...bebeği de istediğini söyledi..

Tarlatan seni sıktığı için kısa bir süreliğine çıkarmıştın..

Dongminin yanına gidersin..

Konuşulanları duyarsın..

Min: pişman değil misin dongmin?

Dongmin: neyden min?

Min: yn'ye yaptığın herşeyden bugüne kadar..olanlara kadar...bak karşı çıkmıyorum

Senin iyiliğini düşünen birisiydi min seni kızı olarak görüyordu kızı olmadığı için..

Dongmin: yoo değilim...biliyorsunuz..yn benim öz kızım...ona herşeyi yapabilirim..

Sang: bence de..

Hiç birinin kızı yok bu arada..

Sen dayanamayıp gidersin odaya ve ağlamaya başlarsın..herşey sana çok ağır geliyordu..kaçmak istiyordun ama seni abini sevdiklerini öldürecek diye kaçamıyordun..

Yn: Allah'ım yardım et nolur bana..bir yol göster...herkesten nefret ediyorum..bu bebeği napıcam ben..istemiyorum..evlenmek istemiyorum ben..

O sırada içeriye min girer..

Min: kızım..

Yn: m-min amca..

Min sana sarılır..

Min kapıyı kilitlemişti baban gelir..

Yn: niye geldin babam gelirse..

Min: merak etme kızım kilitli kapı..

Yn: n-neden geldin peki?

Min: lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gidecektim uğramak istedim..neeen ağlıyordun sen bakayım?

Yn: anne olmak istemiyorum amca..onunla evlenmek istemiyorum..ona itaat etmek istemiyorum..

Dedikten sonra ağlamaya başlarsın oturup

Min: keşke elimden birşey gelse amcacım..keşke..

Yn: daha 19 yaşındayım...

Min: üzgünüm amcacım..

Yn: ölmek istiyorum amca..

Min: hayır yn..sakın..sakın öyle bir şey deme bir daha..bak ben seni kızım olarak görüyorum..kızım olarak seviyorum seni..sensiz bu amcan napar hm?

Yn: jungkok 'ta nefret ediyor benden..inandı bana..böyle birşey yapacağıma inandı hemen..

Min: o onun aptallığı boşver..eminim hatasını çoktan anlamıştır..

Yn: ama onu asla affetmeyeceğim..

Min: bilemeyiz amcam..

Yn: saat 11:21 olmuş..birşey yapamaz mıyız?

JJK İLE HAYAL ET /= ZORAKİ EVLİLİK =/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin