Tanıtım

153 7 3
                                    

Hayatta bazen bize karşı seçenekler sunulur ve birini seçmek zorundasındır neyi seçersen seç değişmeyen bir şey vardır seçtiğin seçenek senin kaderini değiştirir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatta bazen bize karşı seçenekler sunulur ve birini seçmek zorundasındır neyi seçersen seç değişmeyen bir şey vardır seçtiğin seçenek senin kaderini değiştirir. Bazen iyi anlamda bazen ise kötü anlamda...

Krallık korkunç gecenin içindeydi, Oklar havalarda süzülürken kraliçe koşarak atının yanına ulaştı. En büyük hatasını yaparak prensesi ve prensi askerlerin biriyle kraliyetten uzaklaştırdı. Kral, kraliçeyi arkasına alıp sakladı ve kendinden emin bir şekilde konuştu. "kızımız ve oğlumuz iyi olucak Darla, kraliyet prenses ve prense emanet. "

Darla, kralın konuşmasını elinden çekerek böldü bu onlara gelen oka engel olurken omzundaki yayı gerip krala ok atan askeri vurdu. Krala dönüp "prensesimize ve prensimize emanet" Dedi. Kral Edward gülümsedi ve kılıcını çekti. Kendi kardeşi ile karşı karşıya olmaya alışmasına rağmen hâla tedirgindi. Kardeşine zarar vermek istemiyordu ama kardeşinin amacı buydu...

Kral karşı askerleri sırayla öldürerek sarayına yaklaşırken kulağına gelen sesle durdu. "Kralım, prenses ve prensi gönderdiğiniz asker yolda ölmüş vaziyetteydi, prens ve prensesi aradık ancak ortalıkta yoktular, suikasta uğradıklarını düşünüyoruz." askerin sesi Kral Edward'ı korkuttu. Biricik oğlu ve kızı güvende değildiler ancak silkelendi ve güçlü olmaya çalıştığı sesiyle "kızımı ve oğlumu bulacaksanız kraliyetin benden sonraki yöneticileri prenses ve prenstir. " Dediğinde Kraliçe Darla kendini duvara yasladı "onları öldürecekler hissediyorum Edward buradan çıkmalıyız oğlumum ve kızımın bana , bize ihtiyacı var" Dedi.

Kral Edward gözlerini kapattı ve kraliçeyi kolları arasına aldı "prenses krallığı kurtaracak" Dedi ardından saray yanmaya başladı. Savaşın sonuydu kaybedilmişti, Kral Edward omzuna yediği ok ile karısı Darla'ya acısını göstermemek için dişlerini sıkarken kraliçe Darla arkasından kılıçlandı. Darla'nın gözleri büyürken beyaz elbisesine kendi kanına boyanıyordu.

Geriye dönüp oku askerin gırtlağına saplarken asker ve kraliçe Darla yere yığıldı. Kral Edward ise kraliçenin ardından kalbine saplanan 5 okla yere yıkıldı. 5 oktan fazlası atılmadı , atılmayacaktı da.

Ateş

Su

Ve Wizard kraliyetini sembol eden bu kelimeler artık prens ve prensese emanetti.

Bir diğer cümleyle kraliyetin umut kırıntılarına....

Ateşin Gölgesi YokturHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin