Hailey:
Ez nagyon meleg helyzet volt! Majdnem megcsókolt! És én hagytam volna! Hülye Hailey! Szidom magam, ahogy megyek a szobám felé és hallgatom Leot, amint beszámol a mai napjáról. Illetve azért is hívott, hogy meg kérdezze, hogy vagyok. Messengerben is beszéltünk, de hallani akarta a hangomat. Olyan édes! Igyekszem rá figyelni, de a gondolataim visszatérnek a konyhába. Ha őszinte akarok lenni magammal, akkor be kell vallanom, hogy tetszik a lakótársam. Ami mondjuk nem meglepő, hiszen jól néz ki, de én az ilyen pasiktól mindig tartottam a távolságot. El könyveltem már régen, hogy nem vagyok az esetük, ha mégis észre vesznek valamiért akkor amiatt lehet, mert szexet akarnak és épp nincs jobb fogás. Köszönöm ezt én kihagynám!
- Itt vagy Hailey?- ránt vissza a valóságba a fiú, akiről fantáziálnom kéne.
- Igen. Ne haragudj, csak el fáradtam. Még nem vagyok teljesen jól.- mentegetőzöm gyorsan.
- Semmi gond! Megértem! Azt mondtam az előbb, hogy Sean bulit rendez szilveszterkor. Biztos Maggie is mondja majd. Szeretném, ha eljönnél velem.Egy picit megdobban a szívem a gondolatra, hogy találkozni fogunk és együtt töltjük a szilvesztert. Ha minden jól alakul, akkor a jövő évet úgy kezdjük, hogy már járunk. Ettől a gondolattól viszont nem önt el a kellemes bizsergés, aminek ilyenkor kéne. Nem értem az okát. Tényleg helyes fiú, és az esetem. Akkor miért nem ugrálok örömömben, amiért találkozunk?
- Jól hangzik. Nagyon várom már!- hazudom neki, amitől rögtön lelkiismeret furdalásom lesz. Mondjuk azt sem mondtam el, hogy Nick itt maradt velem. És nem jövök rá, ezt miért is titkoltam el.
- Szuper! Gyógyulj meg addig Heys! Majd hívlak még!- búcsúzik.
- Várni fogom.- ez is egy félig picit hazugság.
Nem válaszol, csak leteszi.Le dobom a telefont az ágyra és hátra dőlök. Pislogok a plafonra, hátha jön a válasz a miértekre, de sajnos nem. Aztán eszembe jut a muffin és rohanok a konyhába. Szerencsére nem égett bent egy sem. Nick az első adagot már kivette, a második pedig most lett kész. Időben érkeztem. Gondolom ő is a szobájába vonult vissza. Most menjek be hozzá? Mit mondjak neki? Hozzam szóba a dolgot? Vagy inkább tegyek úgy, mintha semmi sem történt volna? Megint a plafonra emelem a tekintetem, de a konyhai mennyezet sem segítőkészebb mint a szobai, ezért úgy döntök, hogy felnőtt nőként fogok viselkedni és odaállok elé. Előbb azonban beugrok a szobámba. Pár pillanat múlva kopogok az ajtón, és hallom hogy szól, aztán benyitok. Az ágyon ül, a hátát a fejrésznek támasztva, hosszú lába kinyújtva. Épp egy könyvet olvas, de amikor rám néz az ölébe engedi.
- Minden oké?- kérdezi.Félénken lépek be a szobába, majd becsukom az ajtót és leülök az ágyra.
- Igen. Csak..ami a konyhában történt....- hebegem. Nem tudom, hogyan fogalmazzak. Felhúzza a szemöldökét és vár.
- Szóval...én...- nem találom a szavakat.
Egy idő után megkönyörül rajtam és átveszi a szót.
- Minden rendben Hei Hei! Nem történt semmi. Azonkívül, hogy isteni muffint csináltam!- kacsint rám.Hálásan nézek rá és bele megyek a játékba.
- Méghogy te? Azt úgysem hinné el senki.
- Most mit mondjak? Rejtett tehetség vagyok! Lehet jelentkezem valami főzős műsorba is.- vigyorog. A feszült légkör oldódik, de érzem, hogy igazán nem zártuk le azt ami ott történt, mert megváltozott köztünk a légkör.
Hogy tereljem még tovább a témát előveszem az apró csomagot amit a kezemben szorongatok.
- Boldog Karácsonyt Nicholas!- nyomom a kezébe.
Értetlenül néz rám, majd a pici kis dobozkára a kezében.
- Nem kellett volna Heys! Én nem vettem neked semmit.- magyarázkodik, de közben el kezdi bontogatni az ajándékot.
- Nem gond és ne számíts nagy dologra, csak nem akartam, hogy a párnádba bőgj éjszaka, amiért nem járt nálunk a Jézuska!
Ezen el vigyorodik és megjelenik a gödröcske az arcán.
Forgatja az egyszerű kulcstartót, aminek az egyik oldalán egy kép van róla és Maggieről, a másik oldalon meg a neve bele gravírozva.
- Köszönöm!- mondja őszintén mosolyogva.
- Tudom, hogy közel álltok egymáshoz, és a családod többi tagjáról még nem láttam képet.- magyarázom.
- Nagyon tetszik! Ötletes! Köszönöm Hailey!
YOU ARE READING
Lakótárs a bárból (Befejezett)
RomanceHaileynek új lakótársra van szüksége, mert a barátnője Maggie összeköltözik a barátjával. Honnan kerítsen hirtelen egy másik embert a szemeszter közepén? (Bal?)Szerencséjére Maggie unokatestvére a közelben kapott munkát és lakásra van szüksége. Megk...