15. Fejezet

780 20 2
                                    

Sziasztok!
Hoztam is a következő fejezetet,  csak most történt egy két dolog az életemben, ami nagyobb figyelmet igényelt. Igyekszem megint mindennap hozni részeket! Köszönöm, hogy itt vagytok, és olvassátok a történetet. :)

Hailey:

Szerencsére álmaimban nem tért vissza az a fura alak, aki este rám hozta a frászt. Nem tudom, ez azért volt-e mert  nagyon kimerültem, vagy Nick közelsége miatt. Minden esetre, nagyon jól esett hozzá bújni. Reggel amikor ki nyitottam szemem, először nem értettem, mit keres mellettem egy férfi. Aztán, minden eszembe jutott. Egy kicsit megborzongtam a gondolatra, ahogy végig pörgettem a fejemben az este mindenfajta végkimenetelét. Szerencsére elég gyors voltam. Viszont egy darabig biztosan nem megyek sehová sötétedés után, egyedül biztosan nem. Megpróbálok kibújni Nick karja alól, mert ki kell mennem a mosdóba, és szerencsére sikerül is, úgy, hogy ne ébresszem fel. Az ajtóból visszafordulok felé. Nagyon helyes pasi. És azt hiszem, kezdem kedvelni is. Nagyon jól esett, ahogyan velem bánt tegnap este. Kiosonok a szobából és miután végeztem a fürdőben, úgy döntök már nem fekszek vissza. Készítek kávét, és amíg lefő, megnézem az üzeneteimet. A telefonom az előszoba asztalon hever, ahol tegnap este hagytam.
Maggie meghívott ebédelni, vissza írok, hogy okés. Aztán írok Tessának, hogy ma kihagyom az órákat. Ma még szükségem van arra, hogy feldolgozzam  a tegnap estét. A következő üzenet, a volt barátomtól, Adamtől jött. Két hét múlva szeretne meglátogatni. Mosolyogva írok vissza neki, hogy várom. Nagyon jól esik vele beszélni, és boldog vagyok, hogy barátsággal váltunk el egymástól. Van egy üzenetem Leotol is. Tegnap sem válaszoltam neki, és most sem akarok, de muszáj vagyok. Megírom neki, hogy jól vagyok csak el fáradtam tegnap, és megkérem, hogy fussunk össze a helyi hambizóban. Nem húzhatom tovább ezt a dolgot vele, mert nem tisztességes rá nézve. Nagyot sóhajtok és bögrébe töltöm a koffeint.
- Mi ez a nagy sóhaj?- hallom meg Nick álomtól rekedt hangját a konyhaajtóból.
Nem is hallottam amikor fel kelt. Egy kicsit össze rezzenek, majd mosolyogva felé fordulok.
- Csak a tegnap este jutott eszembe, és az, hogy ma még el kell intéznem valamit.
- Ne félj! Minden rendben lesz! Nem hagyom, hogy bárki bántson téged!

Ez annyira jól esik, hogy mindjárt elsírom magam. Eddig még egy pasi sem akart megvédni. Mondjuk szükség sem volt rá.
- Köszönöm!- mondtam mosolyogva és el fordultam, hogy elő vegyek még egy bögrét.
- Hogy iszod a kávét?
- Feketén.
- Szerintem is úgy az igazi.- kacsintok rá, és oda viszem neki a gőzölgő csészét.

Csendben kávézgatunk, ő is és én is el vagyunk merülve a gondolatainkban.

- Hailey?- töri meg a csendet Nick.
- Sejted esetleg, hogy ki volt tegnap este aki követett?

- Nem.
- Nem randiztál senkivel aki többet akart tőled, de le koppintottad?- faggat tovább. Nem tudom, mit akar ezzel elérni.
- Nem. Ritkán randizom. Az utolsó az tavaly nyáron volt, és azóta a srác mással jár. Most Leo van csak az életemben, de nem látom be, mi oka lenne a frászt hozni rám.- vonom meg a vállam.
Látom, ahogy egy kicsit megvillan a szeme. Most dühös lett? Mégis miért? Mondtam valami rosszat?
- Értem.- mondja szenvtelenül, majd feláll és ott hagy a konyhában.
Most mivel sértettem meg? Visszapörgetem az előbbi beszélgetést a fejemben, és beugrik.
Hallom, ahogy bevágja az ajtót maga mögött. Utána megyek és kopogás nélkül nyitok be. Az ágy mellett áll és dühösen fordul felém, amikor belépek.
- Mit akarsz?
- Miért vagy rám dühös? Kérdeztél és én válaszoltam! Leoval járok, és nincs más az életemben!

Látom, ahogy megrándul egy izom az állkapcsapban. A szeme most haragos zöld.
- Ha annyira az életed része, akkor miért nálam kerestél menedéket? Miért velem aludtál? Miért nincs most itt?- kiabál az arcomba.
Gombóc gyűlik a torokmba. Félig tudom a választ ezekre a kérdésekre, de ha kimondom őket, akkor valóságos lesz. Akkor már nem tehetek úgy, mintha semmiség lenne.
- Miért Hailey?- kérdezi mély hangon és mélyen a szemembe néz, majd közelebb jön.
Nem ér hozzám, csak áll ott olyan közel, hogy érzem a testéből áradó hőt.
- Nem tudom.- suttogom. A belső hangom megint gúnyosan cicceg a hazugság hallatán. Nem tudok el szakadni a pillantásától.
- Tényleg nem?
Megint nyelek egy nagyot. Nem bírom a fürkésző tekintetét. Érzem, hogy a vesémbe lát. El kapom róla a szemem és a válla fölött az ablakra meredek inkább.
- Szerintem pedig tudod! Majd szólj, ha már nem akarsz hazudni magadnak! Most készülnöm kell munkába!

Szóval el vagyok bocsátva. Jól van!
Könnyes szemmel csukom be magam után az ajtót. Igaza van. Már félig meddig bevallottam magamnak az igazat. Hangosan kimondva mégis félelmetes lenne. Beszélek ma Leoval. Aztán...aztán nem tudom. Annyi minden történt mostanában. Be kuckózok a szobámba, és addig elő sem jövök amíg ő el nem megy. Őszintén egy kicsit félek egyedül a lakásban, de igyekszem nem túlreagálni az egészet. Biztosan valami unatkozó egyetemista srác volt. Viszont ez a magyarázat még engem sem győz meg. Összekapom magam, és indulok ebédelni a barátnőmmel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hailey:

Másfél hete nem beszéltem Nickel. Vagyis igazából kétszer meg kérdezte, hogy jól vagyok-e, és történt-e bármi azóta az este óta. Utána viszont szinte át nézett rajtam. Szerencsére nem vettem észre semmi fura dolgot azóta és ez egy kicsit megnyugtató. Maggie le volt döbbenve amikor el meséltem neki az esetet. Tess is kibukott egy kicsit. Egy másik dolog, ami az életemet érinti, az Leo. Most nem fogadta olyan jól a dolgot, mint legutóbb. És azóta, hogy szakítottam vele, Maggieékkel sem áll szóba.
Adam holnap után érkezik, már nagyon várom. Egy éjszakát itt is fog aludni. Mostanában neki sem sok ideje volt a vizsgák miatt. A szívem már nem úgy reagál rá, ahogyan régen. Most már csak barátként tekintek rá. Szeretnék szólni Nicknek is, hogy lesz egy plusz vendégünk, de mivel nem találkozom vele, így marad az üzi. A válasza egy OK. Szóval ez is le van tudva. Izgulok amikor vendégek jönnek. A mai napot arra szánom, hogy kitakarítsam a lakást.

Lakótárs a bárból (Befejezett) Onde histórias criam vida. Descubra agora