Hailey:
A vakmerőség elvette a józaneszemet. Pontosabban kiütötte egy időre, de már kezd magához térni. Nem tudom el dönteni ez most jó vagy rossz dolog-e?
Miután bementem Nickhez a zuhanyzóba nem volt vissza út. Tudtam mibe megyek bele. Nem is bántam meg. Akkor. Most viszont, hogy itt vagyok vele az ágyban, és kezd vissza szivárogni a valóvilág a tudatomba, kezdem egyre rosszabbul érezni magam. Egy menetes csaj lettem. Vagyis helyesen mondva kettő, mert a forró zuhany után a szobájában kötöttünk ki, ahol megismételtük még egyszer. A mellkasán fekszem, ő pedig a hátamat simogatta egy darabig, de aztán szerintem elaludt, mert a légzése egyenletessé vált. Ekkor kezdtem el realizálni, mibe is keveredtem. Lefeküdtem vele kétszer is. Én kezdeményeztem az egészet. Csak magamat okolhatom azért ami történt. Igazából nem bántam meg. Tessának igaza volt. Nick nagyon jó az ágyban. Sőt! Engem az a része zavar a dolognak, hogy hogyan fogok ezután a szemébe nézni, hiszen még együtt kell laktunk egy darabig. Hogyan fogom érezni magam akkor, ha más lányokkal lesz? Úgy érzem magam mint egy bipoláris személyiség. Az agyam egyik fele szerint ez így helyes. Nem történt semmi rossz. Csak két felnőtt ember jól érezte magát. A másik fele szerint ez nagy hiba volt. Könnyű numera lettem.
- Mi a baj Hei Hei?- kérdezi Nick váratlanul. Össze rezzenek a hangjától, mert azt hittem alszik.
Felnézek az arcába és látom, hogy komolyan figyel.
- Még ezek után is képes vagy ezen bugyuta néven szólítani?- kérdezek vissza durcásan és felülök, gondosan magamhoz szorítva a takarót.
Csibészesen el vigyorodik.
- Még mindig őrült tyúk vagy.
- Kapd be Nicholas!- mondom neki morcosan, de a mosolyom el veszi az egész élét. Olyan könnyű most ez az egész, de ha kilépünk ebből a szobából, akkor mi lesz? Újra utáljuk egymást? Úgy teszünk mintha semmi sem történt volna? Mi lesz ha valaki rájön?
- Hailey! Hallom ahogy pörögnek a fogaskerekek a fejedben. Mi a baj?
- Semmi!- vágom rá rögtön, de nem nézek a szemébe. Közelebb fészkelődik hozzám és felemeli az államat, hogy rá nézzek.
- Megbántad?
- Nem!- ez a válasz is azonnal jön. Látom, hogy megkönnyebbült mosolyra húzza a száját, majd megpuszilja az enyémet.
- Akkor jó. Ne agyald túl ezt! Felnőttek vagyunk, szexeltünk. Kész!
- Neked lehet, hogy így megy, de én még sosem csináltam ilyet! Én csak a kapcsolatot ismerem!- mondom dühösen és fel akarok állni, de megfogja a karomat és visszaránt az ölébe. A takaró félig lecsúszik rólam, így a meztelen mellkasunk összeér.
- Tudom, hogy ez ilyesztő számodra, de nem kell félned semmitől.
- Én nem félek! Bizonytalan vagyok. Mi lesz ezután Nick? Át nézel rajtam? Vagy a bárban dugsz másokkal aztán meg itthon velem?- kérdezem egyre dühösebben. A szabad kezemmel próbálom vissza húzni a takarót, hogy el takarjam magam, ami többé kevésbé sikerül is. Meglepődik a szavaimon, majd összehúzott szemöldökkel válaszol.
- Nem tennék veled ilyet! Soha! Nem jártam még egy csajjal sem, de tudok monogám lenni, ha az kell! Ne gondold túl. Jól éreztük magunkat, és szeretném ha megismételnénk.
Látom a szép, zöld szemeiben, hogy őszintén és komolyan gondolja. Megismételni? Nem lenne rossz, de én vagyok erre alkalmas.
- Nick! Nekem ez nem menne!- suttogom.
- Figyelj Csibém! Vegyük ezt úgy mint egy kísérlet. Sosem volt még részed alkalmi kapcsolatban, most itt a lehetőség. Senkinek nem kell megtudnia. Ha nem tetszik, ami köztünk van, akkor kiszállsz. Bármikor. Nem fogok erőltetni semmit! Bízz bennem!A szavai egy kicsit megnyugtatnak. Végülis igaza van. Senkinek nem kell tudnia róla. És legalább lesz egy kis izgalom az életemben. Bízom benne, ha nem így lenne, akkor nem adtam volna meg magam neki.
- Bármikor?- kérdezem suttogva. Mosolyogva bólint majd megcsókol és az összes kételyem kiszáll az ablakon.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nick:
Nem gondoltam volna, hogy a mai koránkelésen ennyire megéri majd. Megint a tus alatt állok, de Hailey biztosan nem jön most utánam, mert az ágyamban alszik. Nem akartam felébreszteni. Készülnöm kell munkába, bár legszívesebben beteget jelentenék. Nagyot tévedtem amikor azt gondoltam ez a lány unalmas és elég lesz egyszer megkapnom. Többet akarok belőle, már most. Megígértem neki, hogy kiszállhat a kalandunkból, amikor csak akar, de nem gondoltam komolyan. Nem fogom őt elengedni. Tudom, hogy nem hitte volna el, ha azt mondom neki járni akarok vele. Őszintén még én magam sem hinnék magamnak, mivel eddig csak lefeküdtem a csajokkal, kapcsolat szóba sem jöhetett. Haileyvel mégis más. Örülök, hogy nem bánta meg a dolgot. Halkan megyek a szobába, és felöltözök. Olyan mélyen alszik, hogy azt sem veszi észre, amikor megpuszilom. Remélem a mai nap gyorsan el telik, mert szeretnék újra vele lenni!
Jasper a biztonsági őr int, amikor meglát. Mark a munkatársam pedig végig mér és kajánul vigyorog.
- Megint új nő?- kérdezi.
- Ezt meg honnan szeded?- kérdezek vissza, és megállok a pult mellett.
- Amikor felszedsz valami libát, utána mindig olyan öntelt fejet vágsz. Bár most még vigyorogsz is!- mutat rám.
- Csak jó kedvem van. Baj?
- Az ritka volt mostanság. Hadd találgassak! Hailey szakított a pasijával?- ütögeti az állát mint aki tényleg gondolkodik. Nagyon idegesítő ez a csávó, és jó megfigyelő.
- Nem tudom.- mondom szárazon. És ez igaz is, mert erre nem tértünk ki. Nem láttam ugyan mostanában, hogy nálunk járt volna, de kitudja? Ettől ideges leszek. Abban az esetben, ha még együtt vannak, akkor Hei Hei nagyon fogja magát utálni! És engem is! Baszki! Ez eddig eszembe sem jutott.
- Hmm. Akkor talán történt valami köztetek?- firtatja tovább a témát. Igyekszem adni a lazát, de valami biztos elárul, mert felcsillan a szeme és mégjobban vigyorog.
- Aha! Lefeküdtél vele?
Dühösen végig mérem. Nem akarok vele erről beszélni! Igaz, hogy kértem tanácsot tőle, de minden részletet nem fogunk kitárgyalni! Főleg mivel titokban akarjuk tartani a dolgot!
- Semmi közöd hozzá! Megyek öltözni!- azzal otthagyom. Hallom, hogy nevet, de nem érdekel. Kapja be!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hailey:Mire felébredek, Nick már nincs otthon. Körül nézek a szobájában és megint arcul csap a felismerés, hogy lefeküdtem vele. Ráadásul még csak nem is csábított el, én kezdtem az egészet. Görcsbe rándul a gyomrom az idegességtől. Tudom, hogy átbeszéltük már ezt, de akkoris ideges vagyok. Nekem ez új terep. Adam volt az első és egyetlen fiú akivel szeretkeztem. A szakítás után randizgattam itt az egyetemen, de volt akivel még a csókig sem akartam el menni. Erre jön ez a beképzelt pasi és fejetetejére állítja az életem! Valakivel beszélnem kellene erről. Maggiet azonban nem avathatom be, Tessának sem mondhatok semmit, mert rögtön tudná miről van szó. Felnézek a mennyezetre, hátha onnan jön végre egy kis támogatás, de arra hiába várok. Megint körbe nézek a szobában és meglátom, hogy van egy cetli a másik párnán. A szívem feldübörög és a szám széles mosolyra húzódik.
"Ne agyald túl!"
Ennyi áll a kis papíron férfias kézírással. Igyekszem megfogadni a tanácsot és, hogy le kössem magam úgy döntök ma takarítok és tanulok. Gyorsan le tusolok, és neki is állok a feladataimnak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lakótárs a bárból (Befejezett)
RomantizmHaileynek új lakótársra van szüksége, mert a barátnője Maggie összeköltözik a barátjával. Honnan kerítsen hirtelen egy másik embert a szemeszter közepén? (Bal?)Szerencséjére Maggie unokatestvére a közelben kapott munkát és lakásra van szüksége. Megk...