26. Fejezet

694 18 3
                                    

Hailey:

Hamarabb ébredek mint Nick, így halkan megyek ki a fürdőszobába, de megint sikkantva ugrok fel a wc-ről. Hát ezt nem hiszem el! Hogy nem tudja még mindig lehajtani ezt a rohadt deszkát?! Morcosan megyek a konyhába reggelit és kávét készíteni.
Mire el készülök megjelenik a lakótársam is, aki most már hivatalosan is a pasim. Még mindig fura ebbe így bele gondolni.
- 'Reggelt!- motyogja és meg puszilja az arcomat.
- Szia!.- motyogom a bögrém fölött.
Nick nagyot nyújtózik mielőtt leül velem szemben. A szemem el kalandozik a kockás hasára és izmos karjaira. Eszembe jut a tegnap éjszaka és elönt a forróság. Tényleg megérte bele menni ebbe kalandba, az egyszer biztos.
- Még haragszom rád a tegnapi miatt, csakhogy tudd.- mondja és ezzel kiránt a bámulásból.
- Az érzés kölcsönös!- mondom durcásan és bele iszok a kávémba.
- Te miért is haragszol pontosan?- húzza fel a szemöldökét.
- Azért, mert nem a lényegre koncentráltál! Nem csaltalak meg, nem csináltam semmi rosszat!
- Nem csináltál?- ismétli ironikusan.
- Nem!
- Hm. Szóval ha én ma munka előtt randizok valami random nővel akkor nem fogsz kiakadni?- kérdezi gonoszul.
Ezzel megfogott. A fene essen belé! Tényleg utálom!
- Sejtettem!- vigyorog önelégülten.
Ezt nem hagyhatom annyiban. Azért harc nélkül nem adok neki igazat.
- Nem randi volt, már mondtam. Legalábbis a részemről! Hazáig futottam, ha tudni akarod és itthon izgultam, hogy követe-e vagy valami!
- Jól van. Ezt a részét megértem, de.....
- Az istenit már neki! Meddig lovagolsz még azon a kurva szón?! Hidegen hagy a srác, ahogy az összes többi! Valószínűleg ez az ijesztő alak küldözget mindenfélét, hogy a frászt hozza rám, de te csak azon rugózol, hogy kávéztam vele!- fakadok ki.
Meglepetten pislog, aztán elvigyorodik.
- Nem tudtam, hogy ennyire szexi tudsz lenni amikor igazán dühbe jössz.
- Én..
- Utálsz! Tudom!- legyint egyet.
Már oda a dühöm. Nevetnem kell ezen az egész helyzeten. Még veszekedni is élvezetes vele.
- Nem ezt akartam mondani, de mindegy. El tértünk a tárgytól. Valahogy rá kell jönnünk, hogy igazam van-e? Van valami ötleted?
- Ami azt illeti igen. Kellene még róla pár info. Van egy haverom a rendőrségen. Utána tudna nézni a srácnak, de jó lenne tudni a vezeték nevét is.
- Oké. A teljes nevét nem tudom, de gondolom benne van a névsorban. Meg nézhetjük az egyetem honlapján.
- Rendben. Hozd a laptopod a nappaliba.- rendelkezik, majd össze szedi az bögréket és a tányérokat, aztán el kezd mosogatni. Azért mégiscsak van ami ragad rá.
Miután végzett, be vesszük magunkat a nappaliba.
Kb 40 perc keresés után meg is van a teljes név. Nem tudom ki kezeli az egyetem honlapját, de elég pocsék munkát végez. Az egész egy kesze kusza útvesztő. Több menüt kell végig pörgetni, mire meg találjuk az én csoportomat. Hiába írtuk be a keresőbe, nem hozott ki semmit.
Az én szakomra csak egy Patrick nevű srác jár. Patrick Adams. A facebookon is rá keresünk a biztonság kedvéért és nagy nehezen megis találjuk. A profil képe egy számítógép által szerkesztett kép. Ezen nem látszik az arca. Sajnos a fiókja privát, de a képek közt van egy, ami 3 éve készült róla és egy ismerőse megjelölte rajta.
- Ő az. A képen rövidebb a haja, de ez ő.- mondom határozottan.
Nem tűnik ijesztőnek így. Inkább egy egyszerű, vissza húzodó srácnak. Mégis rossz érzés kerít a hatalmába. Nick be megy a szobába telefonálni én meg ki kapcsolom a gépet és keresek valami filmet a tv-ben.
Nem sokkal később Nick is csatlakozik hozzám és együtt gubbasztunk a kanapén, amíg nem kell készülődnie munkába.
- Van valami terved mára?- kérdezi a szobába indulva.
- Igazából nincs. Pihenést terveztem csak.- mosolygok rá.
- Jól van. Akkor nem mész sehová?
- Nem.
- Biztos?
- Igen! Miért vagy ennyire kíváncsi?
- Azért, mert ha itthon vagy biztos nem fogsz senkivel kávézgatni és biztonságban leszel!- kacsint rám.
Érzem, hogy feltámad a dühöm. Sose száll már le erről a témáról?!
- Ezek szerint mégsem vagy olyan magabiztos, mint amennyire előadod itt nekem.
A beszólásom célt ér. Össze vonja a szemöldökét aztán lassan el kezd vissza sétálni a kanapéhoz. Nagyot nyelek, mert sejtem mi fog következni. Mielőtt oda ér fel pattanok és a kis asztal túloldalára állok.
- Hidd el Csibe, az vagyok.- motyogja és kerüli a kanapét majd az asztalt és vele én is mozdulok.
- Nem hinném! Szerintem még te is félsz egy kicsit, hogy valaki kiüthet a nyeregből.- mondom gonoszan.
Erre csak mordul egyet és át ugrik az asztal fölött. Sikkantva rohanok ki a konyhába és meg állok a pult végében.
- Nem sok pasi ér fel hozzám Édes! Hidd el!- vigyorog.
Úgy teszek mintha eszembe jutott volna egy remek ötlet.
- Hm! Lehet, de hogy biztosra menjek talán mégis próbát kéne tennem.
Látom, hogy el borul az arca és lassan közelít, ezzel egy időben én távolodok tőle.
- Ezt meg sem hallottam! Most pedig gyere ide!- nyújtja ki a kezét.
Megrázom a fejem és gyors iramban a szobája fel szaladok, de nem vagyok elég gyors. Az ajtóban el kap és a levegőbe emel, aztán a szobában le tesz az ágyra, de nem hagy időt az ellenekezésre, mert a számra tapad és már húzza is a nadrágomat. Azt hiszem megint el fog késni a munkából.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nick:

Sosem gondoltam volna, hogy egy kapcsolat ennyire izgalmas lehet. Talán hamarabb is bele vágtam volna, de valószínűleg ennek csak a lakótársam az oka. Tetszett az a délutáni kis közjáték és megérte elkésni miatta. Mark a kezembe nyom egy fehér borítékot amin a nevem van, de mivel késve jöttem nincs időm bajlódni vele. A zsebembe gyűröm és majd később megnézem miez.
Beszéltem a haverommal és azt mondta szól, amint megtudott valami érdemleges információt a srácról. A kép alapján amit láttam róla tényleg elég furának tűnik. Örülök, hogy Hei Hei ma otthon marad. Nem tudom mik a szándékai a bolond gyereknek, de nem szeretném ha bántódása esne. Szombat lévén nagy a tömeg, így gyorsan el is telik az idő. Holnap végre szabad vagyok, így csinálhatunk valami jó kis programot.

Sziasztok!
500 fölött a megtekintések száma! Nagyon boldog vagyok! Köszönöm szépen, hogy olvassátok a történetet! :)
Könyvekben és pihenésben gazdag hosszú hétvégét kívánok nektek!

Lakótárs a bárból (Befejezett) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora