Nick:
Egész délután a vitánkon jár az agyam, főleg azon a részen, hogy ma a lakótársam szexelni fog. Nehéz ezt elhinni egy ilyen egyszerű lányról, főleg mivel barátja sincs, bulizni sem jár, ráadásul nem úgy néz ki mint aki az egy éjszakás kalandok híve. Hailey inkább a tartós kapcsolatok pártolójának tűnik. Egyébként nem tudom miért is érdekel engem a magánélete? Semmi közöm hozzá kivel, mit csinál. Nagy nehezen el terelem a figyelmemet a bolond kis nőszemélyről és ebben segít az is, hogy nyit a bár, aztán özönleni kezdenek a vendégek. El kezdem fürkészni a tömeget, hogy keressek egy jó csajt, és a választásom egy festett vörös hajú, zöld szemű csajra esik. Amint megérzi, hogy figyelem felémkapja a tekintetét aztán megnyalja az ajkát. Rá kacsintok és ezzel el is van rendezve a későbbi "randi". Elégdetten szolgálom ki a vendégeket, és amikor a vörös jön piát rendelni, gyorsan megbeszéljük, hogy műszak után hozzá megyünk majd. Az ilyen lányokat csípem. Céltudatosak és nem várnak semmit tőlem, ahogy én sem tőlük. Az este további része nyugisan telik, amíg be nem libben Maggie és Sean. Már hiányzott a kiscsaj.
- Hello Nicky! Mizujs?- ugrik fel az egyik székre. Seannal le pacsizunk és már bontok is neki egy sört.
- Minden oké. Elég nyugisnak tűnik az este szombathoz képest.- vonom meg a vállam.
Nem tudom mi az ami először magára vonja a figyelmem, de a bejáratnál meglátom Haileyt, egy szexi fekete ruhában, egy ezüst magassarkúban és ki sminkelve. Először el sem hiszem, hogy ő az. Gyorsan végig mérem többször is. Aztán meglátom mögötte a vézna srácot, ahogy mosolyog rá. Érzem, hogy elönt a méreg bár az okát nem tudom.
- Itt van Hailey is. Szerveztem neki egy randit.- vigyorog Maggie. Szerencsére nem vette észre, hogy a barátnőjét bámulom.
- Oké.- mondom közömbösen, pedig nem vagyok az. Valamiért zavar a dolog. Szóval ezért mondta délelőtt amit mondott. A gerlepár megindul felénk és én igyekszem nem észre venni őket, de amint oda érnek azért köszönök.
A lány a szemembe néz, és gyúnyosan mosolyog rám.
- Nicholas!- biccent.
- Hello Hei Hei!- vigyorgok rá, és látom ahogy gyilkosan villan a szeme. A lovagján csak keresztül nézek. Nem szól semmit, csak súg valamit Maggienek, aztán el indul a pincsivel az oldalán egy asztalhoz.
- Nicky! Minden oké?- hajol az arcomba Mags. Észre sem vettem, hogy meredten bámulok utánuk.
- Igen, csak eszembe jutott milyen undok a barátnőd. Sajnálom a srácot!
- Ne legyél bunkó! Hailey egy tök kedves csaj!
- Hát azt nem mondanám!- szállok vele vitába.
Erre csak megforgatja a szemeit és otthagy, maga után húzva Seant.
Igyekszem figyelni a többi vendégre és kizárni azt az érzést, ami elfogott amikor megláttam azzal a sráccal. Azt hiszem sikerül is, mert repül az idő. Egyszer a vörös is odajön amiért hálás vagyok. Ő tényleg jó figyelem elterelés lesz. Azonban a szememnek nem tudok parancsolni, és folyton az asztalhoz téved, aztán a tánctérre, ahol meglátom őket összesimulva és ettől megint el kap az ideg.
- Haver! Ne szorongasd annyira azt a sörös üveget mert összetöröd!- szól rám Mark, és hirtelen észbe kapok. Gyorsan oda adom a srácnak aki rendelte és előszveszem a rongyot, hogy áttöröljem a pultot.
- Szerencsés a srác, hogy nem tudsz szemmel ölni.- cukkol a munkatársam.
Nem nézek rá, csak a pultot sikálom.
- Nem tudom miről beszélsz!
- Aha! Látom, hogy stírölöd a lakótársadat! Azt mondtad nem kedveled a csajt.
- Nem is! Csak aggódom. Ha baja esik akkor Maggie ki fog borulni.- mondom határozottan és még engem is meggyőz ez a hazuság. Igen, nem szimpi a srác. Maggie-t féltem csak, mert ha a barátnőjének valami baja lesz, magát fogja hibáztatni, mivel ő szervezte a randit. Igen, ezért figyelem őket! Maggie miatt.
- Jól van. Fogd csak Maggire.- vigyorog gonoszul, majd ki megy egy cigire.
A tekintetem megint az emberekre siklik, de már csak Maggie és Sean van a bárban. Hei Hei és a srác eltűnt! A francba! Hova lettek? Nem táncolnak, nem ülnek egyik asztalnál sem! Megrohan egy ismeretlen érzés, ami párosul az aggódással. Ettől még jobban dühbe gurulok. Nem érdekel a csaj, ahogy az sem, hogy kivel merre kefél! Gyorsan megkeresem a vörös csajt és biztatóan rá vigyorgok, majd amikor a pulthoz sétál, megkérem, hogy várja meg amíg Mark vissza ér. Utána gyorsan karon fogom és a sötét folyosón be vezetem az öltözőbe és nem is kéreti magát, hanem rögtön nekem esik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hailey:
ESTÁS LEYENDO
Lakótárs a bárból (Befejezett)
RomanceHaileynek új lakótársra van szüksége, mert a barátnője Maggie összeköltözik a barátjával. Honnan kerítsen hirtelen egy másik embert a szemeszter közepén? (Bal?)Szerencséjére Maggie unokatestvére a közelben kapott munkát és lakásra van szüksége. Megk...