15.TUTSAK PRENSES
RUELLE - WAR OF HEARTS
Lütfen satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı atmayı unutmayın keyifli okumalar💗
Balay nene düşünceli bir tavırla çenesini ovuşturdu. "Bu kadar ruh kelimesini kullandığına göre tek bir yer olabilir ayrıca prensesi olan tek krallıkta şu an da orası."
Heyecanla doğruldum. "Neresi peki burası?"
Balay nenenin yüzü düşmüştü. "Ruh koparanların şehri."
༻☾༺
Bir ruh koparanla ilk tanıştığımda bana saldırmış ve ruhuma iz bırakmıştı. Ve işin sonunda onu öldürmüştüm. Şimdi içi tamamen ruh koparanlarla dolu bir şehire girersem nasıl sağ çıkacaktım Tanrı bilir... Gerçi bu defa yalnız olmayacaktım bu biraz beni avutabilirdi.
Birazıcık.
"Oraya bizi doğrudan hoş geldiniz diyerek içeri alacaklarını sanmıyorum. Nasıl gireceğiz?"
Balay nene ayağa kalktı. "Onun için de bir çözüm var Nesli." Balay nene kitaplıktaki birbirine zıt konumlardaki iki kitabı aynı ittirdiğinde kitaplıktan bir tıkırdama sesi geldi ardından yan yana iki kitaplık aynı anda birbirinde yavaşça uzaklaştılar ve duvarda gizlenmiş kapağı açığa çıkardılar. Balay nene bir çırpıda kapağı açtı ve kapağın içerisindeki onlarca kağıttan birini çıkarıp aldı. O kapağı kapatıp kenara çekildiği an kitaplık eski yerini aldı.
Geri yerine oturup sararmış ruloyu uzattığında kaşlarımı çattım. "Bu ne nene?"
"Ruh koparanların şehirine giden gizli geçitlerin bulunduğu harita."
Gözlerim heyecanla açılırken kağıda bağlı ince hasır ipi çözdüm ve haritayı açtım. Bu gerçekten bir haritaydı ve haritanın ucunda çizili bir şato işaretlenmiş üzerine de latince anima venatores, ruh avcıları yazılmıştı. Haritanın başında işaretlenmiş yer de cadı şehrinin girişindeki ormandı ancak giden yolları anlayamıyordum. Her birinin üzerinde latince isimleri vardı ancak neresi olduğunu bilmediğimden anlamam zordu.
"Bu defa sizinle geliyorum." Başımı kaldırıp Hale'ye baktım. Göz göze geldiğimizde omuz silkti. "Sizi oraya götürebilecek en iyi rehber şu an benim."
Gülümseyerek başımı salladım. "Haklısın." Ancak aklıma takılan bir konu vardı. "Safir bize yüzüğün tam olarak konumundan bahsetmedi durum böyleyken nasıl bulacağız? Koskoca bir şehir değil mi sonuçta?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİNCİ YÜZÜK
FantasyWattpadFantasyTR Doğaüstü Geçidi okuma listesinde! Balin,yıllarca bir çok olağanüstü canlı ve insanın huzurla yaşadığı bir kasabaydı.Ta ki vampirlerin de atası olduğuna inanılan İgnis'ler üstün ırk olduğunu söyleyip insanları köle olarak kullanmak i...