20.ŞEYTANIN SOFRASI
HİROYUKİ SAWANO - YOU SEE BİG GİRL
&
TEYA DORA - DZANUM(Balkon sahnesine kadar ilk müziği sonrasında diğerini dinlemenizi öneririm ^^)
Lütfen satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı atmayı unutmayın keyifli okumalar💗
Huzurun uzun zaman sonra kendini gösterdiği bir gece yaşamıştım. Medusa'da Alar'ın kollarında uyuya kaldığımı hatırlıyorum çünkü süper kahramancılık beni oldukça yormuştu. Kollarına yorgunluktan bayıldıktan sonra beni eve taşımıştı ama Hale'yi nasıl halletmişti bilmiyorum. Sabah kalkar kalkmaz kahvaltı yapmadan evden çıktım bu yüzden. Hapis evreninde kış kendini iyice göstermeye başlamıştı ancak evdeki pantolonları bulamamıştım. Ortalığı karıştırmak istemediğimden düz kesim desenli kahverengi bir etek, kolsuz bir bluz ve haki yeşili örgü hırka giymiştim.
Havalar kısa bir anlığına açılmış ve bizi yanıltmıştı şimdi ise oldukça çetin geçiyordu. Sert rüzgar dağınık saçlarımı yüzüme savurduğu için ensemde salık bir at kuyruğu yapmak zorunda kaldım. Yanıma hiç bir şey almadan apar topar çıkmıştım ama zaten burada ne telefonum ne de cüzdanım vardı. Hızlıca sağlık ocağına gidip Hale ve Balay neneyi kontrol etmeli ardından kızlar ile bu gece hakkında son kez konuşmalıydım. Kendi aramızda bir plan kurmuştuk ama tekrar etsek iyi olurdu üstelik Hale muhtemelen bizimle gelemeyecekti. Balay nenenin yanında durması gerekiyordu.
Kasabanın içine girdiğimde etraftaki büyücüler ve cadılarla olabildiğince göz teması kurmamaya çalışıyordum. Bu küçük kasabada herkes birbirini tanıyordu ve artık varlığımız fark edilir olmuştu. Bizim burada olduğumuzu öğrenirse diğer cadılar ne tepki verir bilmiyordum ama risk almak istemiyordum. Sessiz sedasız buradan gitmekti tek isteğim, kimsenin haberi olmadan. Çünkü biliyordum ki öğrenirlerse ortalık çok karışacaktı. Zaten yeterince kişi varlığımızdan haberdardı.
Sağlık ocağı göründüğünde adımlarımı hızlandırdım. Ayağıma yarım çizme giymiştim çünkü gece fazla yağmur yağmış ve orman yolu hep çamur olmuştu. Normal ayakkabılarla muhtemelen iki adım atıp yere kapaklanırdım ama bu çizmeler oldukça sağlamdı onları seviyordum. Sağlık ocağının kapısından içeri girdiğimde dünkü hemşire ile göz göze geldim. Beni gördüğü an koşa koşa yanıma gelmiş ve gülümsemişti.
"Merhaba hastanız için mi geldiniz?" dediğinde başımı salladım. "Kritik odadan normal odaya aldık bugün eve dönebileceksiniz vücudundaki kan sistemi normale döndü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİNCİ YÜZÜK
FantasyWattpadFantasyTR Doğaüstü Geçidi okuma listesinde! Balin,yıllarca bir çok olağanüstü canlı ve insanın huzurla yaşadığı bir kasabaydı.Ta ki vampirlerin de atası olduğuna inanılan İgnis'ler üstün ırk olduğunu söyleyip insanları köle olarak kullanmak i...