19.SÜPER CADI
CAMİLA CABELLO - SHAMELESS
Lütfen satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı atmayı unutmayın keyifli okumalar💗
Merakıma daha fazla engel olamayarak hafifçe eğilerek duvarın arkasına baktım. Tanıdık dağınık siyah saçlar ve ilüzyon olduğunu bildiğim mavi hareleri gördüğüm an omuzlarım hayal kırıklığı ile çöktü. Oydu, tahmin ettiğim gibi her kötü işin altından o çıkıyordu. Alar Farzin bir kez daha ondan beklediğimi yapmıştı.
༻☾༺
Hiç bir zaman tamamen iyi biri olduğuma inanmamıştım. Hiç kimse tamamen iyi olamazdı zaten benim inandığım buydu. Ne zaman ortaya çıkacağı belli olmazdı elbette, sonuçta küçük bir bebek iyi ve kötüyü ayıramazdı bu sonradan çevresinde görüp öğrendiği bir durumdu. Doğuştan olmazdı zaman geçtikçe oluşurdu karakter, buna göre de iyi mi kötü olacağına kişi karar verirdi. İnsan ve ya cadı ve ya ignis hiç fark etmez. Kimse birilerinin dayattığı şeyleri yaşamak zorunda değildi.
Peki sen Alar Farzin? Altı yüz yıllık bir hayatın olduysa gerçekten bu uzun hayatta sen kim olmayı seçtin? Türünde ki diğer ignisler gibi kötülüğün tohumlarını beslemeyi mi seçtin yoksa kendin için farklı bir yol mu seçtin? Onu çözemiyordum, ne kadar zaman geçerse geçsin ben Alar'ın kim olduğunu ve ne yapmaya çalıştığını bilmiyordum. Bildiğim tek bir şey vardı o da kızıl harelerin kalbimi hızlandırdığıydı.
Saklandığım duvarın arkasında zorlukla gizleyebildiğim bir hayal kırıklığıyla konuşmalarını dinlerken tanıdık gözler beni yakaladı. Karşısındaki adamın arkası bana dönüktü ama o bir şekilde beni fark etmişti. Tek kaşı şaşkın bir ifadeyle kalkarken kontrol amaçlı konuştuğu adama baktı. Alar beni fark ettiği için saklanmanın gereksiz olduğuna karar verdim. Karşısındaki adam kasabada aranan bir seri katildi ama kendi gücüme olan güvenim mi yoksa Alar'a olan güvenimden mi bilmiyorum saklandığım duvardan çıkıp adamın arkasına ve Alar'ın karşısına geçtim. Böylelikle artık ikiside beni fark etmiş oldu.
Alar gibi siyah dağınık saçlara sahip olan adam omzunun üstünden baktığında kızıl irisleri karanlığın arasında parlayarak beni buldu. Dolgun dudaklarında keyifli bir sırıtma oluşurken Alar'a baktı ardından bana dönerek ikimizin arasına girdi. Bu hareketle Alar ona daha fazla yaklaşmış mesafeyi kapatmıştı. Kısa bir anlığına ona baktım ve o hayal kırıklığı ile bakan gözlerimden konuştuklarını duyduğumu anladı. Başını hafifçe yana eğerken gözleri yapma der gibi baktı sanki.
Ona daha fazla bakmadım yoksa aramızdaki sessiz konuşma büyüyecekti bu yüzden önümdeki diğer ignise döndüm. Alar tahminimce bir doksan beş boylarındaydı bu adam ondan kısa görünüyordu ancak çok kısa da değildi. Tahminimce bir doksan boylarındaydı. Yüz hatları Alar'ınkine benziyordu ama biraz daha yumuşaklardı. Alar'ın yüz hatları daha keskin ve sertti. Bu adamın da sert bir duruşu vardı ancak yüzüne baktığınızda sıradan bir genç gibi görünürdü. Alar kesinlikle öyle değildi sıradan olmadığını ona baktığınız an anlardınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİNCİ YÜZÜK
FantasyWattpadFantasyTR Doğaüstü Geçidi okuma listesinde! Balin,yıllarca bir çok olağanüstü canlı ve insanın huzurla yaşadığı bir kasabaydı.Ta ki vampirlerin de atası olduğuna inanılan İgnis'ler üstün ırk olduğunu söyleyip insanları köle olarak kullanmak i...