Ф: оф... Не знам.
Х: хайде де. Пиши му когато си готов и ще видим дано те харесва. Или ще го убия!Почнах да му се смея и той също. Сетих се за Ена че е сама и че не ѝ казах че излизам. Малко се притесних за нея. Умна е знае какво прави но... Страх ме е все пак.
Ф: ам... Искаш ли да ходим на моя етаж? Имам котка и се притеснявам за нея.
Х: добре хайде!Станахме и тръгнахме. Хан ме хвана за ръката и заключи. Слязохме и влязохме вътре. Заключих след нас.
Х: еха! Имаш хубав етаж! *Почна да оглежда наоколо*
Ф: благодаря!Видях как Ена гони нещо и скача. Хванах Хан и го занесох в хола. Вдигнах Ена а Хан седна на дивана. Видях как се усмихваше на Ена. Дадох му я и Ена се сгуши в него.
Ф: искаш ли нещо? Вода? Нещо за ядене?
Х: вода.
Ф: добре. *Усмихнах му се и отидох да му сипа вода*Дадох му чашата и той ми прати въздушна целувка. Усмихнах му се и седнах до него. Пак си пуснахме филм. Гушнахме се и гледахме. След като филма свърши ни се доспа и заспахме на дивана.
При Лино и Хюнджин:
Л (Лино): Хюнджин познай!
Хю (Хюнджин): какво?
Л: казах на Хан че го харесвам!
Хю: как можеш да харесваш момчета!?
Л: добре!... Това че Джеонгин те напусна не значи да мразиш хората които ХАРЕСВАТ момчета! Намери си друг Джеонгин не е единствен на този свят.
Хю: но беше единствения в сърцето ми! *Хюнджин става и отива да пие вода (пийте вода😗🧊)
Хю: не харесвам никой. Вече не искам да съм гей защо ме караш да съм?
Л: защото ми е тъпо аз да съм а ти да не си а и искам да имаш гадже за да спреш да дрънкаш колко си самотен, мразен, грозен, тъп...
Хю: оф... Не искам вече! Пък да ти е тъпо винаги това ти е оправданието. А и Феликс ме ядоса когато ме целуна! За това Джеонгин ме напусна! Разбра и си помисли че му изневерявам. Мразя Феликс толкова много!
Л: стига си го обиждал! Харесва те какво от това?
Хю: поне да не беше казвал на Чанбин. Като знае че той казва всичко на всеки... Тоест не одвинявам Чанбин той е готин и ми е най добър приятел Феликс е поне да си затвори тъпата уста!
Л: оф... Стига си го одвинявал! И какво от това? Станало е стига си мислил за това. Приеми Феликс като приятел после ако имаш чувства към него му кажи и пак ще си щастлив. Той е сладко гадже, обичлив е, мил... Ще си паснете страхотно!
Хю: не искам! Нямам приятели и без това....
Л: извинявай ама аз какво съм!?... Хлебарка?
Хю: не.... Може би плъх. *Лино седи и го гледа а Хюнджин почва да се смее*
Л: хаха... Много смешно! Имаш късмет че те търпя от 7 години. Ако не ме беше срещнал верно щеше да си си сам!
Хю: оф „извинявай господин най важен”!
Л: искаш ли да те шибна!? *Държи тиган*
Хю: от къде по дяволите все този тиган!?
Л: от магазина сигурно.
Хю: ти си най големия идиот който някога съм срещал! Ела. *Прегръща го*
Л:обичам те бълхо!
Хю: и аз те обичам мишко! *Целуват се*
Л: искаш ли да ходим някъде?
Хю: къде предлагаш?
Л: някъде да се разходим тъкмо изгря слънце може вече да е изсъхнало. Ще седнем някъде.
Хю: добре хайде.Стават и се обличат. След 10мин излизат и сядат в парка.
Л: кажи истината на Джеонгин и може пак да станете гаджета.
Хю: не мога.
Л: защо?
Хю: защото Джеонгин се премести и ме е блокирал отвсякъде. Вече ме мрази повече от всичко... *Става ми тъжно и тъпо* за това мразя Феликс. Имах чувства към него преди да стана гадже с Джеонгин. Тъкмо да му кажа но много почнах на харесвам Джеонгин и оттогава вече нямам чувства към Феликс. Но сега нямам към никой...
Л: стига си тъжал! Ще си намериш гадже! Пак ти казвам опитай с Феликс знам че той те харесва според теб защо те е целунал?
Хю: защото ме харесва?
Л: да. Затова го е направил ако не те харесваше никога нямаше да те целуне и то пред родителите му. Не се е стърпял вече не е можел да крие чувствата си.
Хю: това той ли ти го каза? *Лино кимна* А... Добре! Ти поне каза на Хан.
Л: кажи на Феликс!
Хю: но нямам чувства към него как да го направя?
Л: ще ти помогна! И аз бях така с Чанбин...
Хю: БИЛ СИ ГАДЖЕ С ЧАНБИН!?
Л: Да! Стига си викал!
Хю: еха... Не знаех.
Л: вече знаеш. *Хюнджин се усмихва и го целува*Мини история (🍄):
Хюнджин и Лино се целуват защото са нещо като най добри приятели и защото са целували момчета. По едно време са имали много силни чувства един към друг но сега не са кой знае колко много. Но все пак си се целуват без да им пречи.Х.т Неутрален (☁️) (ще отбелязвам такива неща с емоджита!❤️)
____
Хюнджин и Лино седят и си се наслаждават на времето. Лино е гушнал Хюнджин и го целува по главата. Хюнджин му се усмихва и също го превръща. Седят така около 15м и накрая Лино проговаря:
Л: искаш ли да се разхождаме?
Хюнджин само кимва и стават.
Л: ела да те нацелувам! *Почва да го целува навсякъде по лицето и по устата*
Хю: добре добре нацелува ме! Знам че ме обичаш и аз те! *Прегръща го силно*
Л: радвам се че ме обичаш!
Хю: еми ти си ми най ценното в живота как да не те обичам? *Поглежда го и го целува*
Л: хайде ела. *Хваща го за ръката и тръгват на някъде*_________________________________
Дано ви е харесало!❤️ Реших за малко промяна все пак трябва да има и други хора в историите за да е интересно!❤️Дата: 08.05.2023
Думи: 992minsung69hyunlix ето съвет❤️
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
hyunlix_and_jikook
HwangAni
EmmmaakaTa_69