Хю: добре де реагирай по леко...
Х: просто го обичам!
Ф: знаем че го обичаш.
Х: много е сладък!/minsung69hyunlix и ти си много сладка!😻💋/
Хю: каза че идва ей сега.
Х: супееер!...
Почна да се радва а с Хюнджин го гледахме.
Хю: ам ще се оправи нали?
Ф: по някое време... Лино скоро ли идва?
Хю: еми живее близо. Дано е скоро но ще трябва да се пази защото ще нападне Лино когато дойде.Някой почука на вратата а аз отворих. Беше Лино. Усмихна ми се и аз също. Направих му път да влезе а Хан скочи върху него. Уви си краката около торса му а Лино почна да го целува. Седнах до Хюнджин а той ги гледаше.
Ф: защо ги гледаш така скъпи?
Хю: а... Ол... Еми не не... Не ги гледам....
Ф: пф не ме лъжи! *Целунах го а той ми отвърна*
Л: за какво ме викнахте?
Хю: да дойдеш.
Х: аз исках.
Ф: Хюнджин иска да правим секс четиримата.
Х: и аз искам. *Целуна Лино*
Л: айде да правим!
Ф: нее!
Л: защо скъпи? *Сложи си ръката на кракът ми*
Ф: никога не съм бил гол пред теб и ме е срам.
Х: и аз никога не съм бил гол пред Хюнджин и сега ще ми е за първи път. Моля те Ликси!
Ф: оф... Не знам....
Л: моля те! Няма да ти се подигравам!
Ф: ох добре... Но с Хюнджин до преди малко правехме секс.
Л: нищо. Къде ще го правим?
Ф: не знам.... *Изчервих се много*
Л: не се изчервявай.
Ф: оф срам ме е...
Л: споко де! *Целуна ме и задълбочи целувката*
Хю: айде не се мляскайте пред лицето ми.
Л: не те спирам да целуваш Хан.
Х: не искам да ме целува.
Л: защо не?
Х: свикнал съм да целувам само теб и Феликс.
Хю: веднъж се целунахме.
Х: нищо. Ох добре.... Целуни ме.Хюнджин се изправи и го целуна с език. Малко изревнувах защото мен не ме целуваше толкова готино а винаги го правеше с Хан. Лино ме погледна и видя че ревнувам. Целуна ме сладко и ми се усмихна. Аз също му се усмихнах и пак го целунах.
Ф: айде вече да го правим какво ще кажете!?
Погледнах към Хан и Хюнджин които още се целуваха но ме погледнаха когато ги попитах с висок тон.
Хю: може ли да го правя с Хан? Защото с теб съм правил и с Лино също. А с Хан не съм. *Усмихна ми се*
Ф: добре... *Погледнах настрани а Лино ме прегърна. Усмихнах му се и го целунах страстно. След 2мин спряхме и погледнах към Хан и Хюнджин. Целуваха се... Ок.... Аз пък ще си го правя с Лино. Той дойде заради Хан не заради мен ама те си знаят. Идиоти...
Л: искаш ли да поговорим?
Ф: за какво?
Л: просто да си поговорим за нещо да не седим тук да се ядосваш и да се дразниш.
Ф: добре. *Усмихнах му се а той ме вдигна като булка до стаята ми*
Седнахме на леглото и почнахме да се гледаме. Прехапах си устните и му се усмихвах. Той правеше същото но леко се приближаваше към устните ми. Целуна ме и ми пусна език. След 10мин спряхме и се гледахме.
Л: да ги викнем ли онези лигльовци да го направим тоя секс и да правим нещо друго?
Ф: ох добре но... Хан искаше да дойдеш а сега се целува с Хюнджин а аз ревнувам...
Л: спокойно ние с теб сега ще го правим а другия път ще съм си с Хюнджин или Хан.
Ф: добре... *Усмихнах му се и той на мен*
______________________
minsung69hyunlix обичам те!😻💋
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
hyunlix_and_jikook
HwangAni
EmmmaakaTa_69
Дата: 12.06.2023
Думи: 616