Влязохме вътре и Хан заключи вратата. Свали ми панталоните а с тях боксерките ми. Огледа ме и се усмихна мазно. Почна да ми целува зърната и захапа едното. Изстенах силно от удоволствие. Може би някой ме беше чул но не ми пукаше поне нямаше никой в тоалетните. Съблякох му блузата и панталоните. Хан си вкара два пръста в устата ми и след 1мин ги извади. Вкара си единия в мен а аз изпищях от болка. Седя в мен без да се движи. След 3мин си вкара и другия пръст.
Ф: охх... Х-хан.... Б-б-боли.... Ме!
Х: ще мине слънце потърпи малко!Целуна ме нежно и ме погали по главата. След 10мин свикнах и почнах да стена от удоволствие. Хан го забеляза и почна да си мести пръстите много бързо. Стенех много силно. Надявах се никой да не чува. Свърших върху пръстите му и той излезе от мен. Вкара си члена и почна да го мести адски бързо. Умирах си от удоволствие и стенех. След 2мин свърших върху Хан, върху корема и малко върху пода. Изобщо не ми беше удобно на тоалетна та дори не знаех как успяхме да го направим. Хан ме целуна страстно и се облече. Аз също се облякох и го прегърнах преди да излезем. Усмихна ми се и ме целуна по главата.
Х: хареса ли ти?
Ф: да много!
Х:радвам се!
Излязохме от тоалетните и седнахме на масата.
Ф: леле ако знаеш как искам още!
Х: и аз! Айде пак.
Ф: само секс ли ще правим днес? Но добре щом искаш.
Х: не не... По скоро друг път. Защото да не правим само секс. Малко почивка.
Ф: добре. Когато искаш да го правим ми кажи!
Намигнах му и отпих от 🍺. Усетих как Хан си сложи ръката на кракът ми. Погледнах го а той ми се усмихна. Аз също му се усмихнах и малко се изчервих. Не знаех защо се чувствам неудобно. Не съм свикнал с това чувство. Или?...
Хю: хей! Какво правите?
Х: нищо. Чакахме ви.
Л: защо Феликс е толкова червен?
Х: не знам. Ехо Феликс!... Къде се замисли?
Ф: ъм... Аааа... Какво? Да да... Добре съм!... Да добре...
Х: къде се замисли?
Ф: не никъде... Просто... Оф няма значение. Какво ще правим?
Л: колко пъти го правехме?
Х: не знам. Но се възползвахме един ден.
Л: да. И сега като го каза...
Х: аааа стига толкова за днес!
Хан почна да му се смее и Лино също.
Хю: Феликс ела с мен за малко.
Станах и Хюнджин ме хвана за ръката. Заведе ме горе и затвори вратата. Седнаха на леглото а Хюнджин седна до мен.
Ф: какво искаш?
Хю: не е секс спокойно. Искам просто да се видя с теб!
Ф: и аз искам! Миличкото ми бебе!
Целунах го нежно а той се усмихна. Прегърна ме и ме погледна /докато още се прегръщахме/.
Хю: какво сте правели с Хан че беше толкова червен?
Ф: секс... Щяхме да го правим на дивана но ме хвана страх и исках в тоалетните. После седнахме на дивана и си сложи ръката на кракът ми.
Хю: ама и аз съм го правел а нищо ти нямаше...
Гледаше ме много влюбено. Даже малко се изчервяваше.
Ф: защо ме гледаш толкова влюбено? Целуни ме! Ако това искаш...
Хюнджин сля устните ни в една много нежна целувка. Пусна ми език и ми обиколи цялата устна кухина.Г.т Хюнджин (🦙)
Много харесвам Феликс и Лино също. Ама такова прекрасно, нежно и красиво същество не бях виждал. От толкова време исках пак да го целувам. И сега най сетне го направих. Просто си седях долу и гледах към устните му. Искам да съм гадже с Лино ама искам да целувам Феликс и в същото време Лино. Просто сега съм щастлив защото се целувам с Феликс.______________
Дата: 20.05.2023
Думи: 640
minsung69hyunlix 💗💗
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
HwangAni
EmmmaakaTa_69
hyunlix_and_jikook